Niqābninja Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Går på påbygg, jeg mener da at vi har hatt denne samtalen før Bazukh Godt mulig. Sannsynligvis bare jeg som har fortrengt den. Liker å innbille meg at alle her inne bor langt unna og ikke har sjans til å vite hvem jeg er. Eller noe. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Det gjør jeg også noen ganger XD Dette er MITT forum! Endret 16. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Noe av det mest freaky som finnes er mennesker du ikke kjenner som kommer bort og sier "Hei! Bazukh, ikke sant?" helt tilfeldig. :-| Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Blir nervøs når jeg ser hvor syke folk som bor i Kongsberg. Har en som går 1 allmenn fra Kongsberg nå og han er heller ikke god i huet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 http://bacontoday.com/colored-bacon/ Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hva er ventetiden for å få svar fra en moderator? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Noe av det mest freaky som finnes er mennesker du ikke kjenner som kommer bort og sier "Hei! Bazukh, ikke sant?" helt tilfeldig. :-| Joiner deg på den. "Halla! Datasmurf, sant?" Gjerne etterfulgt av "Få ta et bilde med deg da!" Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Er kråker smittebærere? Bærer de på noen sjukdommer som kan være farlig for mennesker? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jau, har vært borti glittertind også, jeg har covra Fjellheim gir meg fred med noen kompiser før, var gøy husker forøvirg på drekkedagsnatta, da satt vi oppe i skibakken og drakk, (gammel kongsberg tradisjon) Og da satt vi å sang oppi fjellet, så jævlig awesome sang Glittertind er forøvrig awesome, og bare slått av Ultima Thule når det kommer til awesome, nordisk musikk som gir deg nasjonalfølelse for hvor enn bandet / artisten kommer fra! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Sånn går det når dere legger ut bilde av dere på nettet Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg trodde jeg så Datasmurf i Asker idag, men så det ikke var han... Var ganske så lik ^^ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jonas, stikk i snedige ting du lurer på Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 I know, all too well. Jeg har også blitt gjenkjent som "Sosjojuror" av to eldre damer på en kent-konsert i Trondhjem. "Åh! Du e hain som spille ally druid! Vi e undead rogues å har ganka dæ "nånn" gang, men vi digge dæ på realm-forumet." Jaok? Det var litt surrealistisk. Den ble etterfulgt av "Du e jo faktisk snasnar i virkeligheta, kuinnja ha hooka dæ opp med dattera mi æ. Ka e nr. dett?" Jeg kunne jo hatt flaks og fått ei heit dame, men tenkte oddsen var liten og forsvant i folkemengden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hva er ventetiden for å få svar fra en moderator? Fra sekunder til uker. Kommer an på hva du kontaktet dem for og om de har mye å gjøre Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hva er ventetiden for å få svar fra en moderator? Kan ta et par dager. Kjappeste er hvis du har noen av de på Facebook/Msn "Halla! Datasmurf, sant?" Gjerne etterfulgt av "Få ta et bilde med deg da!" Du legger opp til det når du legger opp hvert fall over 100 bilder av deg årlig på forumet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg trodde jeg så Datasmurf i Asker idag, men så det ikke var han... Var ganske så lik ^^ Præhæ, min mystiske tvillingbror slår til igjen, sist jeg hørte noe om ham, var han observert på Lesja eller Dombås hvor han kjøpte seg is i en kiosk ei venninne jobber i. Jeg blir visst ofte sett i nærheten av Ski av forskjellige folk, samt i Stavanger, Risør, Mandal og i sære plasser i landet. Samt i Cleveland, Ohio og i Melbourne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvilke ting må jeg huske på å innstallere på maskina nå som den er helt blank? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hva er ventetiden for å få svar fra en moderator? Fra sekunder til uker. Kommer an på hva du kontaktet dem for og om de har mye å gjøre Det var angående noen slettede poster. Det har vel tatt 3 døgn, men der er sikkert bare jeg som er utålmodig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvilke ting må jeg huske på å innstallere på maskina nå som den er helt blank? Drivere? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg trodde jeg så Datasmurf i Asker idag, men så det ikke var han... Var ganske så lik ^^ Vi har en gående verson av Wheelman på Hamar, han er skremmende lik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg