Demonfudge Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Hva gjorde du for å klare det? Drakk du eller noe sånt? Vowels: Hah, kjenner til den ja. Endret 16. juni 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jaja, skjera bishes? 7 timer med bil idag. Ble utvist igår så må jeg tilbake idag for å hente tingene mine -.- Utvist for godt ? Nei, har en sjangse til. Fra samma skole som sist? Var Petter som ble utvist fra skolen min forrige gang. Jeg har aldri blitt utvist før denne gangen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hva gjorde du for å klare det? Drakk du eller noe sånt? Vowels: Hah, kjenner til den ja. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Fudge: Tja noe sånt Han hadde prøvd å vekke meg på kvelden, men greide det ikke. Så han kom tilbake neste morgen og da målte jeg 0,6 i promille Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) ^Såpass ja. Tøft da! Fiksa nå da, Mr SMART ASS ICECREAM MAN Endret 16. juni 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ikke sånn kjempekult nei. Godeste Asbjørn som noen av dere kanskje husker fra da han sang Ole Ivars på American Idol ble også tatt og han får mest sannsynlig ikke gå på skolen til neste år. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvor ble dere tatt? Drakk dere på skolen og sovna i klasserommet ellernoe? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Vår kjære Aleks går på kristenskole. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Fins det noen klagerett på legetimer? Surt å betale 300,- for å ikke bli tatt seriøst og få en verdiløs resept som det er umulig å hente ut... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Vi drakk utenfor skolens område, dessverre på veien tilbake møtte vi på noen av de mer kristne elevene på skolen som ringte husfar og sa at det var berusede elever på internatet. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Fins det noen klagerett på legetimer? Surt å betale 300,- for å ikke bli tatt seriøst og få en verdiløs resept som det er umulig å hente ut... Jeg klagde hvertfall en gang og fikk pengene tilbake. Snakket med hun som satt i resepsjonen, og ikke legen min. Skulle til legen fordi jeg ville ta en sjekk av hjertet mitt (fattern daua av hjerteinfarkt og jeg har senere fått høre at det er et par stykker som har en medfødt hjertefeil i familien). Forklarte det som det var og han svarte "Mhm. Men det er ingen på din alder som sjekker sånt." Jeg svarte han at det dreit jeg i, jeg ville sjekke hjertet mitt bare for å se om det er en feil eller noe sånt. Da fikk jeg spørsmål om jeg ville ha sykmelding, og valium, men hjertesjekk, nehehei, det trengs ikke. Bytta lege gitt! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Vi drakk utenfor skolens område, dessverre på veien tilbake møtte vi på noen av de mer kristne elevene på skolen som ringte husfar og sa at det var berusede elever på internatet. Assholes Uansett, jeg kan med glede annonsere at jeg kom opp i norsk muntlig! Skal ha om nasjonal romantikken Husker legetimen min jeg, da jeg skulle inn for å skaffe meg time til å svi i nesa for tredje gang. Vanlige legen var ikke der, men ei nyutdanna ei istedet. Hun hadde aldri hørt om det med tynne blodårer i nesa. Også trengte jeg jo ikke å svi, mente hun, for jeg blødde jo ikke akkuratt i øyeblikket jeg kom inn på kontoret. Endret 16. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ikke sånn kjempekult nei. Godeste Asbjørn som noen av dere kanskje husker fra da han sang Ole Ivars på American Idol ble også tatt og han får mest sannsynlig ikke gå på skolen til neste år. wat? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 En fra Evje som tok et år i USA. Mens han var der sang han kongen av campingplassen på American Idol. Husker ikke hvor filmen av det er lenger. Kanskje Petter har den. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 *sniip* Haha, sånt er fint vettu. Hm, tror jeg skal lage meg grøt før jeg stikker på jobb. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Er det lov å drikke milkshake imens man kjører scooter? Spør siden jeg har så lyst å stikke ned til byen og kjøpe milkshake, men ikke gidder å stå der nede å drikke den. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Er det lov å drikke milkshake imens man kjører scooter? Spør siden jeg har så lyst å stikke ned til byen og kjøpe milkshake, men ikke gidder å stå der nede å drikke den. Det betyr av du må nesten kjøre uten hjelp, og det å kjøre scooter med milkshake gjør deg en trussel i trafikken. Ikke så lurt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Er det lov å drikke milkshake imens man kjører scooter? Spør siden jeg har så lyst å stikke ned til byen og kjøpe milkshake, men ikke gidder å stå der nede å drikke den. Selvsagt er ikke det lov. Det er ikke noe direkte forbud mot det, men vil falle inn under regelen om at man skal opptre hensynsfullt, aktpågivende og varsomt. Du mister ganske så mye av reaksjonsevnen din ved å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg