Kexxy er sexxy! Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 ahh, godt å dusje ^^ Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Jeg greide å rote bort en lekse time på MSN med Loveless Jeg må prioritere skolen mer... Olje suger forresten... Endret 10. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg savner Hovefestivalen. Legger i skjul for de som ikke vil lese om band.Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 1990's, Arcade Fire, Billy Talent, Brightblack Morning Light, Cansei De Ser Sexy, Chimaira, Cynic, Dimension F3H, Gojira, Hangface, Hatebreed, Incubus, Interpol, Kaiser Chiefs, Keep of Kalessin, Lamb of God, Mastodon, Me first and the Gimme Gimmes, Modest Mouse, My Midnight Creeps, Neurosis, Pale Kids, QOTSA, She Said Destroy, Slayer, The Horrors, The Killers, Unearth og Violent Years m.fl. Sakn. Keep of Kalessin. Bombetrussel mot oljeplattform- Jeg kan bekrefte at en 23 år gammel kvinne har blitt fraktet til land for å bli avhørt av politiet i forbindelse med nødevakueringen av boligplattformen Safe Scandinavia, sier Fiona Warren ved Hovedredningssentralen i Aberdeen til Aftenposten.no. Var ikke irene 23 år da og jobbet på oljeplatform? Og hun er ikke her nå. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Og hun er ikke her nå. O.o Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hun sendte meg link til saken før i dag da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Og hun er ikke her nå. O.o Oh noes O.o Hva driver kafêen med da? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg holder på å sovne. Skal jeg legge meg tidlig i kveld? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Og hun er ikke her nå. Hun holder da på i en annen tråd Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hun sendte meg link til saken før i dag da. Hun er bare SÅ skyldig! Hva driver kafêen med da? Drikker vin og henger på ms..eh..spiller bass. Hun holder da på i en annen tråd De har internett på politistasjonen, da. Noob. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 jeg er uskyldig les litt mer i saken så var det en britisk jente... men det hadde jo vært greit å kommet seg i land i kveld da *pønske* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) De har internett på politistasjonen, da. Noob. Sorry da, men noen av oss leste "hun er ikke her nå" som i at hun ikke er/har svart i denne tråden da Dust, noob liksom da. Anyways, koko på deg. Endret 10. februar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hva driver kafêen med da? Drikker vin og henger på ms..eh..spiller bass. Spiller du bass? Oo Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Sorry da, men noen av oss leste "hun er ikke her nå" som i at hun ikke er/har svart i denne tråden da Dust, noob liksom da. Anyways, koko på deg. Koko selv. Gjøk. Dessuten har jeg copyright på "dust". Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg holder på å sovne. Skal jeg legge meg tidlig i kveld? Jeg skal det, er drittrøtt. Naboen måtte spille musikk klokka 4 om natta. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hva driver kafêen med da? Drikker vin og henger på ms..eh..spiller bass. Spiller du bass? Oo Nei, jenter gjør ikke sånt. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Spiller du bass? Oo Det skal forestille det, ja. Nei, jenter gjør ikke sånt. Jeg er jo gutt, da. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Spiller du bass? Oo Det skal forestille det, ja. Jamen, sånn seriøst!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Noe bra på tuben ikveld da? Kjeder meg, pluss er irritert over at ikke Liverpool vant =( Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Spiller du bass? Oo Det skal forestille det, ja. Jamen, sånn seriøst!? Jenter GJØR ikke sånt, sa jeg jo. Kibs, støtt meg! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jamen, sånn seriøst!? Jeg har basstimer og sånn, ja. Jenter GJØR ikke sånt, sa jeg jo. Kibs, støtt meg! Jenter gjør ikke sånt, nei. Men jeg er jo ikke jente, så hva er poenget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg