Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ligger på en sterk 2-er i matte, men fikk 3-er på matte muntlig eksamen i dag.

@KK

Er ikke så vanskelig å være dårlig i matte. Er bare det at jeg sliter veldig med matte, og skjønner svært lite av faget uansett hvor hardt jeg prøver. I matte har jeg 2-er, men i Samfunnsfag og Engelsk har jeg 6-er.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan klarerer dere å være så dårlige i matte? :p

For alle kan ikke være like god som deg......

Jeg er ikke noe særlig god i matte ... Jeg skjønner bare ikke hvordan man kan få strykkarakterer. Det er bare å kunne legge sammen, trekke fra, gange og dele så får man fort en tre-er.

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig alltid hatt lett for matte, selv om jeg nesten ikke jobber med det (vinduet er fint å hvile hodet på når man blir litt søvnig). Har fått 6 hvert år så vidt jeg kan huske, ferdig med R1 nå som var stort hakk opp fra 1T, men det går egentlig greit der og.

Lenke til kommentar

Jeg synes prisen på Wii er alt for høy enda. + at det er få spill til Wii som jeg liker. Kommer bare på et spill i farta å det må være Zelda.

Zelda ville vært must-buy for meg, sannsynligvis også SuperSmashBros og Super Mario Galaxy. Ellers så har jo Wii et ganske mange spill fra tidligere generasjoner som kan lastes ned, ville nok svidd av en del der.

Lenke til kommentar

Apropos tysk musikk så har jeg hørt litt på DDR i det siste, først tenkte jeg at det var mest som parodier sangene dems, men de er egentlig ganske bra. For de som ikke vet så er det et norsk band som synger norske sanger på tysk. Feks Scharf Im Schalfanzug (Tøff i Pyjamas) og Jemanden Zu Hassen (Noen å hate).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...