Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah, jeg vil ha en spdif-kabel på 3 meter. :p

Koster deg en hundrelapp. Selv får jeg en på 1 meter i posten snart :new_woot:

Hakke så mye. :p

Men trenger det uansett ikke før rundt 16. juli når den nye Xboxen kommer.

Men præhæhæ ...

Pappa sku vise meg hvordan jeg bruker gressklipperen. For det første starta den ikke, og for det andre, så hadde han glemt å lukke døra fra garasjen og inn i huset, så han røykla hele første etasje. =p

Lenke til kommentar

Eksen min er gal... Sier til meg at typen hennes vil gjerne adoptere guttungen min. Visst jeg sier ja skulle jeg slippe bidrag :)

Skal jeg flire eller gråte? ALDRI i livet om jeg bare gir bort mine barn, jezzes

Le høyt og lenge.
Lenke til kommentar

Da har jeg akkurat vært på MR-undersøkelse. Tror ikke jeg har hatt så noia på mange år som akkurat når jeg ble kjørt inn rett før undersøkelsen starta.

Venta bare på at noe metall jeg ikke var klar over at jeg hadde i kroppen skulle bli revet ut gjennom brystkassa ellerno. :ohmy:

Men gikk bra! :)

Endret av Iguil
Lenke til kommentar

Jeg fikk rett og slett bakover sveis når jeg leste meldingen på FB.

Trodde hun virkelig at jeg kom til å si ja?

Jeg er rystet rett og slett.

Og hun spør om det på Facebook? :!:

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Lars: Vil 50mg Nobligan funke mot hodesmerter?

Gjøre sakte men sikkert dnfk om til FreakForum

Kjenner ikke til Nobligan, men kan sjekke felleskatalogen. Er sikkert verd å prøve.

edit: Å... Det er bare Tramadol. Kjør på. Hjelper det ikke så tar du mer. Hold døgndosen under 300mg eller noe sånt bare.

edit2: Maksimal døgndose var visst 400mg. Ikke 300mg som jeg trodde først. Merk at du kan bli litt sløv av de.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...