Nopros Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Bah, jeg vil ha en spdif-kabel på 3 meter. Koster deg en hundrelapp. Selv får jeg en på 1 meter i posten snart Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hva skjer med 3DS max 2010? Bare klikker og avslutter seg selv. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 JAJA. Når er neste CAPS dag? Er ikke så lenge til tror jeg. VI KAN JO ØVE LITT? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 KAN ALDRI TRENE FOR MYE PÅ NOE eller, jo. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) DU ER SÅ SØT DU, EIVIND. Er jeg bare teit hvis jeg tar reseptbelagt rygg-antismerte tabletter for en hodepine? Er ikkeno Paracet eller Ibux igjen. Endret 15. juni 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Bah, jeg vil ha en spdif-kabel på 3 meter. Koster deg en hundrelapp. Selv får jeg en på 1 meter i posten snart Hakke så mye. Men trenger det uansett ikke før rundt 16. juli når den nye Xboxen kommer. Men præhæhæ ... Pappa sku vise meg hvordan jeg bruker gressklipperen. For det første starta den ikke, og for det andre, så hadde han glemt å lukke døra fra garasjen og inn i huset, så han røykla hele første etasje. =p Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Eksen min er gal... Sier til meg at typen hennes vil gjerne adoptere guttungen min. Visst jeg sier ja skulle jeg slippe bidrag Skal jeg flire eller gråte? ALDRI i livet om jeg bare gir bort mine barn, jezzes Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 bah. vondt i korsryggen etter jeg strakk no muskler der før i dag. starta litt fort på uten oppvarming... ikke smart. gjør vondt å bøye seg osv, men satser på at det er bedre i morra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Eksen min er gal... Sier til meg at typen hennes vil gjerne adoptere guttungen min. Visst jeg sier ja skulle jeg slippe bidrag Skal jeg flire eller gråte? ALDRI i livet om jeg bare gir bort mine barn, jezzes Le høyt og lenge. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hvem gir bort unga sine da? Høres ut som ei gløgg kjerring hu derre eksen din. Do as Lars say Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Da har jeg akkurat vært på MR-undersøkelse. Tror ikke jeg har hatt så noia på mange år som akkurat når jeg ble kjørt inn rett før undersøkelsen starta. Venta bare på at noe metall jeg ikke var klar over at jeg hadde i kroppen skulle bli revet ut gjennom brystkassa ellerno. Men gikk bra! Endret 15. juni 2010 av Iguil Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg fikk rett og slett bakover sveis når jeg leste meldingen på FB. Trodde hun virkelig at jeg kom til å si ja? Jeg er rystet rett og slett. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Lars: Vil 50mg Nobligan funke mot hodesmerter? Gjøre sakte men sikkert dnfk om til FreakForum Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Jeg fikk rett og slett bakover sveis når jeg leste meldingen på FB. Trodde hun virkelig at jeg kom til å si ja? Jeg er rystet rett og slett. Og hun spør om det på Facebook? :!: Endret 15. juni 2010 av Coa Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg fikk rett og slett bakover sveis når jeg leste meldingen på FB. Trodde hun virkelig at jeg kom til å si ja? Jeg er rystet rett og slett. Ny gruppe "Most stupid mom and comment ever" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Lars: Vil 50mg Nobligan funke mot hodesmerter? Gjøre sakte men sikkert dnfk om til FreakForum Kjenner ikke til Nobligan, men kan sjekke felleskatalogen. Er sikkert verd å prøve. edit: Å... Det er bare Tramadol. Kjør på. Hjelper det ikke så tar du mer. Hold døgndosen under 300mg eller noe sånt bare. edit2: Maksimal døgndose var visst 400mg. Ikke 300mg som jeg trodde først. Merk at du kan bli litt sløv av de. Endret 15. juni 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Grei regel, sjekk felleskatalogen Den er grei og ha for og si det slik KimS: Noen damer tar kaka rett og slett, selv om hu der virker verre enn det Men bra at du har moral ihvertfall Endret 15. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Tror jeg tiltrekker meg galinger Er heldigvis steril nå så da blir det ikke flere gale ekser Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Ja, skal man sikre seg så må man kutte røret :!: Håper bare hun ikke lager noe styr ut av det der Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Vet ikke helt hva hun kan gjøre. Hun har snakket om ene ansvaret og omsorgen. Jeg skriver ikke under på noe. Hun får dra meg inn for retten da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg