Datasmurf Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 mMmm ... Elektrisk Regn. Lurer på hvor mye det koster å få det på vinyl. Og hvor vanskelig det er å oppdrive platene. Jeg har to LPer med The Aller Værste, ble tilbudt 800 kr for en av dem. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Har fire på muntlig eksamen, og to og noe i snitt på grunnskolen. Tror ikke jeg kommer meg inn på noen vidregående skoler. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Se på meg: Jeg har fagbrev og jeg gikk ut med 2 BLANKT i snitt på ungdomskola Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Lurer på når jernsmaken fra sovepillene skal forsvinne? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Etter å tatt en sovepille skal man sove, ikke tenke på smaken av pilla. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Den "dagen etterpå"-smaken er helt jævlig på et par typer Er det imovane( sikkert skrevet feil ) KimS? skippy: Ja, du har spist mye av de hører jeg. Du får det dagen ETTERPÅ, ikke samme dagen Finnes sikkert noen av de som du får det av samme dagen, men de har ikke jeg vært borti ennå. Men plenty av de som gir en smak i kjeften dagen etter som ligner på ræv. Endret 15. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Ja den smaken er for jævlig. Har vært å hamstret inn cola og potetgull Håper det hjelper, for man blir rett og slett kvalm av den jernsmaken. AM: Er zopiclone men det er vell det samme som imovane, bare forskjellige navn. Endret 15. juni 2010 av Kim S Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg kjeder meg. Jeg og. Eksamen i morgen Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 da er det sikkert en kraftig tabellet. Hm, når jeg tenker over det så er migrenemedisinen min sånn og.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det er de ikke, ikke noe spess. ihvertfall. Er innsovnings-medisin de fleste man får. Men de hjelper nå imot det de skal....veldig ofte ihvertfall:P Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg er så trøtt at jeg gleder meg til å kunne legge meg snart..må ikke gå for tidlig heller, da våkner jeg vel kl 02. Gidder ikke lage mat engang enda jeg er sulten. Jeg sovnet i seks-tiden og våknet nå Blir en lang natt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 JAJA. Når er neste CAPS dag? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Ille og sovne på halebeinet på en pinnestol. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg kjeder meg. Jeg og. Eksamen i morgen Jeg har ikke eksamen i morgen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Ulempen med å flytte hjem igjen, er at jeg kommer til å legge på meg. Bare plukker mat ut av skap, fryser og kjøleskap og lager de herligste retter, som sikkert også er veldig usunne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Har fire på muntlig eksamen, og to og noe i snitt på grunnskolen. Tror ikke jeg kommer meg inn på noen vidregående skoler. Du burde komme inn på allmenn med de karakterene. Vel, i Orkdal i alle fall. Og i Meldal. Og et par skoler i Trondhjem også. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det er de ikke, ikke noe spess. ihvertfall. Er innsovnings-medisin de fleste man får. Men de hjelper nå imot det de skal....veldig ofte ihvertfall:P De gjør nå jobben hos meg. Har ikke så mye problemer med å sovne, har mere problemer med at jeg våkner etter 1-2 timers søvn. På zopiclone sover jeg 8-10 timer uten oppvåkning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg