Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personen til venstre for Jonas var en random fyr han kjente. Det var forresten han som skrev den "Jeg vil ta på deg <3" meldingen. Selv om jeg også kunne skrevet noe sånt :)

Dere sitter på to forskjellige rader. Jeg vet at du sendte meldingen :)

Lenke til kommentar

Det er trist å eldes.

Ja. :(

Nei. Vær glad du lever og ikke dør i ung alder. Morra mi er snart femti, og hun jubler over å ha overlevd siden starten av sekstitallet.

Mange dør av forskjellige årsaker før dem er tjue, så jeg deler ikke dette synet.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Jo da, men du må innrømme at det er trist når de glade ungdomsårene begynner å nærme seg slutten. Jeg synes iallfall det. Vanligvis blir man, eller forventes det at man blir, mer ansvarlig og "voksen" desto eldre man blir, og da blir livet med et litt mindre moro. Jeg sier ikke at man skal oppføre seg som en ungdomsskole-elev hele livet, men ansvar innebærer ofte jobb, familie og slike seriøse ting. ;)

Dessuten er det vel også ofte sånn at jo eldre man blir, desto dårligere blir ens fysiske helse.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det er trist å eldes.

Ja. :(

Nei. Vær glad du lever og ikke dør i ung alder. Morra mi er snart femti, og hun jubler over å ha overlevd siden starten av sekstitallet.

Mange dør av forskjellige årsaker før dem er tjue, så jeg deler ikke dette synet.

Så fornuftig du skulle være da.

Jeg ser poenget ditt, er glad for at jeg pluss familie foreløbig lever. Men man kan ikke styre tankene sine og de kan bli ganske dystre til tider.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...