CypheroN Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Når blir man gammel? Hvor går den magiske grensen? Når du pensjonerer deg. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Ey, Kenguru! Kan du finne meg og Nopros? http://www.kongstensvommerne.no/default.asp?ArtID=1671 http://www.kongstensvommerne.no/inc/getimg2.asp?x=&y=&mode=0&ID=1336 Endret 15. juni 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 I found yaah!! Nest øverste rad, dere holder rundt hverandre.. Skummelt. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 WRONG! Han er der, jeg er et annet sted Personen til venstre for Jonas var en random fyr han kjente. Det var forresten han som skrev den "Jeg vil ta på deg <3" meldingen. Selv om jeg også kunne skrevet noe sånt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Woo! Triple cheese burger for frokost! Når blir man gammel? Hvor går den magiske grensen? Man er jo ikke gammel før man føler seg gammel (så sånn sett, 23), men om jeg skal si et tall, så går jeg for 50. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det er så godt å få vite at ferien starter kommende fredag og ikke onsdag i neste uke! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Personen til venstre for Jonas var en random fyr han kjente. Det var forresten han som skrev den "Jeg vil ta på deg <3" meldingen. Selv om jeg også kunne skrevet noe sånt Dere sitter på to forskjellige rader. Jeg vet at du sendte meldingen Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Woo! Triple cheese burger for frokost! Når blir man gammel? Hvor går den magiske grensen? Man er jo ikke gammel før man føler seg gammel (så sånn sett, 23), men om jeg skal si et tall, så går jeg for 50. Sjur, msn nao Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Man blir gammel når månen på toppen av hodet begynner å vokse. På damer kan man se det fort forfra på en anen måte. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg begynner å kjenne den følelsen krype og jeg runder bare 21 i år Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg fikk awesome pledd i posten! Pledd med armer! Slik at jeg kan skrive og sånt samtidig som jeg har det på meg Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det er trist å eldes. Ja. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg vil også si at man begynner å bli gammel når man sitter og mimrer tilbake på barndomsvenner og gamle kjærester. Spesielt når det utspiller seg i en gammel gyngestol i stuehjørnet. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Jeg fikk awesome pledd i posten! Pledd med armer! Slik at jeg kan skrive og sånt samtidig som jeg har det på meg Åh huff... http://www.youtube.com/watch?v=h05ZQ7WHw8Y Endret 15. juni 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Det er trist å eldes. Ja. Nei. Vær glad du lever og ikke dør i ung alder. Morra mi er snart femti, og hun jubler over å ha overlevd siden starten av sekstitallet. Mange dør av forskjellige årsaker før dem er tjue, så jeg deler ikke dette synet. Endret 15. juni 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jo da, men du må innrømme at det er trist når de glade ungdomsårene begynner å nærme seg slutten. Jeg synes iallfall det. Vanligvis blir man, eller forventes det at man blir, mer ansvarlig og "voksen" desto eldre man blir, og da blir livet med et litt mindre moro. Jeg sier ikke at man skal oppføre seg som en ungdomsskole-elev hele livet, men ansvar innebærer ofte jobb, familie og slike seriøse ting. Dessuten er det vel også ofte sånn at jo eldre man blir, desto dårligere blir ens fysiske helse. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det er trist å eldes. Ja. Nei. Vær glad du lever og ikke dør i ung alder. Morra mi er snart femti, og hun jubler over å ha overlevd siden starten av sekstitallet. Mange dør av forskjellige årsaker før dem er tjue, så jeg deler ikke dette synet. Så fornuftig du skulle være da. Jeg ser poenget ditt, er glad for at jeg pluss familie foreløbig lever. Men man kan ikke styre tankene sine og de kan bli ganske dystre til tider. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Noen som har forslag til gode radioprogram eller tilsvarende som kan podcastes? Har alt av Misjonen fra før av, hittil det eneste radioprogrammet jeg faktisk har likt no særlig. Ikke foreslå radioresepsjonen, alt for kjedelig. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Gypsy: Kom borti den "venneknappen" ved en feiltagelse. Jævla laptop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg