EvenEleven Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Lån en eller tigg etter fly penger :O Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 eller tigg etter fly penger :O Ellers takk. Fly er skumle. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Spar penger og kjøp. Du får grei filmlappis for 3k nå (netshop/zepto-krigen), og du betaler 75,- ekstra for komfort-avdelingen. Virkelig verdt det om man tar mye tog Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Spar penger og kjøp. Du får grei filmlappis for 3k nå (netshop/zepto-krigen), og du betaler 75,- ekstra for komfort-avdelingen. Virkelig verdt det om man tar mye tog Tar ikke ekstremt mye tog, egentlig. Men litt blir det. Og jeg greier å blakke meg nesten helt på det hver gang, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Tar ikke ekstremt mye tog, egentlig. Men litt blir det. Og jeg greier å blakke meg nesten helt på det hver gang, av en eller annen grunn.Tenk på stakkars meg da, som tar turen mye oftere. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Tenk på stakkars meg da, som tar turen mye oftere. Stakar liten. Du må ikke hvis du ikke vil, vet du. Absolutt ikke. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Stakar liten. Du må ikke hvis du ikke vil, vet du. Absolutt ikke.Ikke? oOBra jeg vil da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Haha, jeg penetrerer tissefanten min med en middels stor fjernkontroll før jeg bruker penger på en iPod.I you, Yo-Naz! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 eller tigg etter fly penger :O Ellers takk. Fly er skumle. Hva er distansen mellom dere ? :o Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hva er distansen mellom dere ? :oBare sånn ca. 860.000 meter.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvorfor har TV3 begynt å sende Singing Bee isteden for Extreme Makover?! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 hvorfor ser folk fortsatt på tv3? jeg burde lese på særemne nå egentlig. har 18 dager igjen til jeg skal være ferdig med det, og jeg har halvannen elling bok igjen Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Hvorfor har TV3 begynt å sende Singing Bee isteden for Extreme Makover?! Fordi dritt som ingen ser på fremdeles er dritt som ingen ser på, og derfor kan se like gjerne sende det ene som det andre? 8D hvorfor ser folk fortsatt på tv3? jeg burde lese på særemne nå egentlig. har 18 dager igjen til jeg skal være ferdig med det, og jeg har halvannen elling bok igjen Mmm, så greit det var å slippe å lese en million halvkjedelige romaner for å ha en mening om den da jeg skrev særemne. Problemstilling om språk > problemstilling rundt er forfatterskap. Endret 10. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ikke? oOBra jeg vil da. Jah. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Argh, irriterer meg at jeg fjernet "Grupper" på facebook, og nå kan jeg ikke finne den igjen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg savner Hovefestivalen. Legger i skjul for de som ikke vil lese om band. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 1990's, Arcade Fire, Billy Talent, Brightblack Morning Light, Cansei De Ser Sexy, Chimaira, Cynic, Dimension F3H, Gojira, Hangface, Hatebreed, Incubus, Interpol, Kaiser Chiefs, Keep of Kalessin, Lamb of God, Mastodon, Me first and the Gimme Gimmes, Modest Mouse, My Midnight Creeps, Neurosis, Pale Kids, QOTSA, She Said Destroy, Slayer, The Horrors, The Killers, Unearth og Violent Years m.fl. Sakn. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Chimaira! *sette på Overlooked* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Chimaira! *sette på Overlooked* De var faen helt RÅ! Herregud. Moshet som faen og HYLTE med på Power Trip og Pure Hatred. Shit. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Argh, irriterer meg at jeg fjernet "Grupper" på facebook, og nå kan jeg ikke finne den igjen. Sjekket apps? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Bombetrussel mot oljeplattform - Jeg kan bekrefte at en 23 år gammel kvinne har blitt fraktet til land for å bli avhørt av politiet i forbindelse med nødevakueringen av boligplattformen Safe Scandinavia, sier Fiona Warren ved Hovedredningssentralen i Aberdeen til Aftenposten.no. Var ikke irene 23 år da og jobbet på oljeplatform? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg