Mr.Anki Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har norsk. Kjedelig... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har norsk. Kjedelig... Har kaffedrekking atm jeg Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Edit: Jeg har ikke fått i meg snusen enda. Jeg har, det var skuff. Kjente den nesten ikke. *emo* Og nå har jeg bare to porsjoner igjen på to dager. Dette er et rent helvete. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hmm, hvilken typografi har jeg valgt? Jeg har ikke gjort oppgaven, men jeg later som om jeg har gjort den allikevel Å voldta henne er neppe en god løsning, ville vært værst for oss begge Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Edit: Jeg har ikke fått i meg snusen enda. Æh. Glem det. *nikotinrus deluxe* Demille: Sånne dager er kjedelige. Endret 9. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 *nikotinrus deluxe* Har ikke du holdt på en stund? Savn. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hmm, hvilken typografi har jeg valgt? En antikvat font, versaler only Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har ikke du holdt på en stund? Savn. Begynner å bli noen år, jo. Får jo nikotinrus når du har gått 9 timer uten og spiser. Du vet, når det svir under leppa og du plutselig ikke blir så på tuppa for alt. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Begynner å bli noen år, jo. Får jo nikotinrus når du har gått 9 timer uten og spiser. Du vet, når det svir under leppa og du plutselig ikke blir så på tuppa for alt. Meh, bare innimellom, når jeg tar den nede, men det blir litt for redneck til å gjøre blant folk. =D Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hmm, hvilken typografi har jeg valgt? En antikvat font, versaler only Nyantkva, med versaler og minuskler... Med seriffer, no lignende baskerville eller sylfaen Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hmm, hvilken typografi har jeg valgt? Jeg har ikke gjort oppgaven, men jeg later som om jeg har gjort den allikevel Å voldta henne er neppe en god løsning, ville vært værst for oss begge Skyld på it's learning! Funker -alltid-! =D Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Nyantkva, med versaler og minuskler... Med seriffer, no lignende baskerville eller sylfaen Jeg gikk bare grunnkurs media. Det der blir for mye for meg. Husker sylfaen fra windows3.11 da. Font med banneord ble brukt 99% av tida mi på den tida Endret 9. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hmm, hvilken typografi har jeg valgt? Jeg har ikke gjort oppgaven, men jeg later som om jeg har gjort den allikevel Å voldta henne er neppe en god løsning, ville vært værst for oss begge Skyld på it's learning! Funker -alltid-! =D Jeg vet! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Godag alle sammen, sitter her på skolen, førstetimen med norsk... Hva driver dere andre med? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Godt spm Mevon. x) Jeg har web 2.0, men helt hva jeg driver med vet jeg ikke. xD (Web 2.0 er da altså fordypningsfag i *trommevirvel* web! =D) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Faen så kjedelig skolen er i dag. Har et jævla engelskprosjekt, og folka jeg jobber med... duger ikke til noe... Pokkers røykende alkoholikere... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 School indeed. Journalistik stuff her, redaktørplakat osv. Ikke sååå morsomt Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skole er da alltid kjedelig. Og peil prosjektet inn på noe de stakkars røykerene kan, så går det nok bra, skal du se. ^^ Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skole er da alltid kjedelig. Og peil prosjektet inn på noe de stakkars røykerene kan, så går det nok bra, skal du se. ^^ Jeg har om Australia. Hva skal de gjøre? Fortelle om drikkevanene deres? Eller hva som er inn og ikke in i Australia... Får se... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Godag alle sammen, sitter her på skolen, førstetimen med norsk... Hva driver dere andre med? God dag! Har akkurat hjulpet en fyr som ikke skjønte forskjellen på Norton-installeren og Norton Live Update. *bli lei mennesker* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg