Datasmurf Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hm, tenker jeg skal søke en ikt linje jeg Eller kanskje utlandet? Så slipper jeg all det norsk-tullet! Jeg tror du har godt av noen timer (eller 10, hopp på påbygg!) norsk i uka. Det gjelder i og for seg de aller fleste på denne delen av forumet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Husker vi fikk karakteren med en gang jeg Jeg har fått karakteren uoffisielt, men jeg tør ikke tro på det før det er lagt opp. Errr. Tror jeg bare må legge meg eller noe, jeg. Du får ha lykke til! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Heh, i fjor på tverrfaglig eksamen snakket jeg meg opp fra 2 til 6 (Er normalt 5-6 elev, men det foredraget gikk helt til helvete) Gjorde det ikke så godt på foredraget, men så sa de andre lærerne at jeg kunne gjøre det bedre. Så jeg ble kalt inn på nytt igjen, uten noen av tingene mine, og improviserte hele oppgaven på nytt. Så sa sensor at jeg skulle få en sekser hvis jeg i framtiden lovte å komme ned til skolen igjen for å få høre karakteren, i tilfelle sensor ville stille spørsmål Det skjedde to av vennene mine og meg selv på fagprøven i IKT. Alle sammen strøk likevel. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Får vi karakteren på muntlig med en gang? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Husker vi fikk karakteren med en gang jeg Jeg har fått karakteren uoffisielt, men jeg tør ikke tro på det før det er lagt opp. Errr. Tror jeg bare må legge meg eller noe, jeg. Blir det røykeslutt? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) I 10. klasse måtte vi vente til alle var ferdige, så fikk vi karakterene. L4r5: Kan se ut som det blir slutt på nikotin, ja. Forsåvidt ikke røyken som er vanskeligst, det er snusen. -.- Endret 15. juni 2010 av bazukh Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=BPhRiaNW4UQ&feature=player_embedded Faen, nå skulle jeg ønske jeg var guttunge. Det der var en epic ide. 2 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Det skjedde to av vennene mine og meg selv på fagprøven i IKT. Alle sammen strøk likevel. Men det gjorde ikke jeg :!: L4r5 Kan du ikke bare gjøre det med kidsa dine da? Endret 15. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Haha! Men det gikk så fort, dem hadde jo mye tau men tanna var ute med et poff Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Vil ikke ha plasthjul, de bråker sånn på asfalten. Faen, som du klager da. Er visst sant det de sier om at gamlinger er kresne. Jeg overser med vilje det faktum at jeg begynner å dra på åra selv. Man blir bare 29...så enkelt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det har jeg og, men tingen er at det er mongo langt... Hvorfor kjøpe billett når du ikke skal dra? 8D Hot! Litt sjalu enda, oh well, jeg fikk sett Rammstein i Oslo, jeg kan vel ikke klage så mye, selv om enda fler av venna mine skal på Rammstein i Bergen. Jeg vil nå se Alice in Chains kanskje enda mer enn Rammstein, men. Jaa, Alice in Chains blir awesome og epic og det som bedre er. Gleder meg minst like mye til dem som til Rammstein. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det har jeg og, men tingen er at det er mongo langt... Hvorfor kjøpe billett når du ikke skal dra? 8D Var en venn av meg som kjøpte til dama så ble det slutt eller noe, så har ikke betalt noe for den. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det skjedde to av vennene mine og meg selv på fagprøven i IKT. Alle sammen strøk likevel. Men det gjorde ikke jeg :!: Lucky fucker. En av venna mine stakk før han ble tatt inn igjen, han visste at han ikke kom til å stå. L4r5: Kan se ut som det blir slutt på nikotin, ja. Forsåvidt ikke røyken som er vanskeligst, det er snusen. -.- Føler med deg. Jeg har vært der selv, og er der igjen nå. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 15.02.10Indocid kapslerindometacinAvregistreres 15.02.2010Ingen tilsvarende preparater tilgjengelig i Norge. Vil være tilgjengelig på godkjenningsfritak.http://www.legemiddelverket.no/templates/InterPage____32564.aspx Hvor mye stress er det å få et godkjenningsfritak? Fikk resept på Indocid mot hodepine, og det var visstnok ingen alternativer. (Bortsett fra lave doser antidepressiva av en eller annen sort, noe som ikke frister siden jeg ikke har bruk for det.) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Man blir bare 29...så enkelt Jeg har kommet til det stadiet der jeg bare svarer "Gammel nok." når folk lurer på alderen min. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Da er du gammel da! Kan jeg spørre hva slags firma/bedrift du jobber i? Jeg tror kanskje jeg har møtt deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det tror jeg kanskje ikke du har. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Når blir man gammel? Hvor går den magiske grensen? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Nei, da har jeg kanskje ikke det da Gypsy: 29.38 år. Basta! Endret 15. juni 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg