Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh, i fjor på tverrfaglig eksamen snakket jeg meg opp fra 2 til 6 :p

(Er normalt 5-6 elev, men det foredraget gikk helt til helvete)

Gjorde det ikke så godt på foredraget, men så sa de andre lærerne at jeg kunne gjøre det bedre. Så jeg ble kalt inn på nytt igjen, uten noen av tingene mine, og improviserte hele oppgaven på nytt.

Så sa sensor at jeg skulle få en sekser hvis jeg i framtiden lovte å komme ned til skolen igjen for å få høre karakteren, i tilfelle sensor ville stille spørsmål :p

Det skjedde to av vennene mine og meg selv på fagprøven i IKT.

Alle sammen strøk likevel. :p

Lenke til kommentar

Det har jeg og, men tingen er at det er mongo langt...

Hvorfor kjøpe billett når du ikke skal dra? 8D

Hot!

Litt sjalu enda, oh well, jeg fikk sett Rammstein i Oslo, jeg kan vel ikke klage så mye, selv om enda fler av venna mine skal på Rammstein i Bergen. :p

Jeg vil nå se Alice in Chains kanskje enda mer enn Rammstein, men. :p

Jaa, Alice in Chains blir awesome og epic og det som bedre er. Gleder meg minst like mye til dem som til Rammstein. :wee:
Lenke til kommentar

Det skjedde to av vennene mine og meg selv på fagprøven i IKT.

Alle sammen strøk likevel. :p

Men det gjorde ikke jeg :!:

Lucky fucker. :p

En av venna mine stakk før han ble tatt inn igjen, han visste at han ikke kom til å stå. :p

L4r5: Kan se ut som det blir slutt på nikotin, ja. Forsåvidt ikke røyken som er vanskeligst, det er snusen. -.-

Føler med deg. Jeg har vært der selv, og er der igjen nå.

Lenke til kommentar

15.02.10Indocid kapslerindometacinAvregistreres 15.02.2010Ingen tilsvarende preparater tilgjengelig i Norge. Vil være tilgjengelig på godkjenningsfritak.http://www.legemiddelverket.no/templates/InterPage____32564.aspx

Hvor mye stress er det å få et godkjenningsfritak? Fikk resept på Indocid mot hodepine, og det var visstnok ingen alternativer. (Bortsett fra lave doser antidepressiva av en eller annen sort, noe som ikke frister siden jeg ikke har bruk for det.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...