CypheroN Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Vil ikke ha plasthjul, de bråker sånn på asfalten. Faen, som du klager da. Er visst sant det de sier om at gamlinger er kresne. Jeg overser med vilje det faktum at jeg begynner å dra på åra selv. Du er faktisk bare fire år yngre enn han. >:---[D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg har faktisk billett til Rammstein tilgjengelig, meget billig hvis ikke nesten gratis. Jeg har hatt billett siden februar, jeg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg har faktisk billett til Rammstein tilgjengelig, meget billig hvis ikke nesten gratis. Jeg har hatt billett siden februar, jeg. Det har jeg og, men tingen er at det er mongo langt... Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Er det noen som vet om en god, oppdatert og lærerik kamera guide for hvordan man tar best mulig bilder med speilrefleks ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Er det noen som vet om en god, oppdatert og lærerik kamera guide for hvordan man tar best mulig bilder med speilrefleks ? Spør i chattetråden for akam i stedet så får du nok gode svar Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Penistrygve i choose you! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg slapp muntlig eksamen pga. streiken. In other news: Jeg sitter her med sminke som overgår selv det jeg vanligvis gjør med liquid liner, kjole i svart og limegrønt med så mange tyllag at jeg hadde følt meg som en prinsesse om ikke skjørtet var kortere enn knelengde. Jeg er SÅ klar for Rammstein, Alice in Chains og Hatebreed. Hot! Litt sjalu enda, oh well, jeg fikk sett Rammstein i Oslo, jeg kan vel ikke klage så mye, selv om enda fler av venna mine skal på Rammstein i Bergen. Jeg vil nå se Alice in Chains kanskje enda mer enn Rammstein, men. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hmmm... klippe seg? Få en frisør til å gjøre det i stedet. Pleier å bli bedre resultat da. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg blir gal av å bare sitte vente på at karakteren skal legges ut. Errrr. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg blir gal av å bare sitte vente på at karakteren skal legges ut. Errrr. Var det tverrfaglig eksamen ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg husker så godt muntligeksamen da jeg gikk i 10. for 9 år siden. Kom opp i samfunnsfag og leste på temaet det kvarteret jeg hadde til rådighet før jeg skulle inn, gikk ut igjen 15 min senere med 6. ^^ Var awesome. Jeg prata om Cuba og kommunisme, heldigvis for meg det temaet som opptok meg sterkt i de dager. Opptok meg nok til at jeg skrev et prosjekt om Cuba fordi jeg ikke hadde annet å gjøre. Læreren trodde ikke på meg før jeg viste ham hele veggavisa. De andre muntligene mine har gått sakte, men sikkert nedover, for så å plutselig bevege seg oppover, men så ned igjen. Et eller annet i IKT = 2 Fagprøve året etter = stryk Norsk på påbygg = 4 (læreren ville gi meg 6, men sensor likte ikke at jeg var sjåvinistisk mot stedet hu kom fra og stedet mannen kom fra (hhv. Bergen og Kristiansand)) 2. året på høyskolen = D (aka 3) Neste blir om 9-10 måneder, muntlig etter bachelor. Kan ikke si jeg tenker så mye på akkurat det. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hm, tenker jeg skal søke en ikt linje jeg Eller kanskje utlandet? Så slipper jeg all det norsk-tullet! Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg har bare hatt 2 muntlige eksamener så langt, fikk en 6er i norsk i 10. klasse og 5 i friluftsliv i går. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Var det tverrfaglig eksamen ? Japp. Alle er ferdig nå, så jeg syns de kan legge ut karakterene. Gruppa som var oppe i går var ferdig seinere enn oss, men fikk karakterene tidligere. -.- Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Var det tverrfaglig eksamen ? Japp. Alle er ferdig nå, så jeg syns de kan legge ut karakterene. Gruppa som var oppe i går var ferdig seinere enn oss, men fikk karakterene tidligere. -.- Husker vi fikk karakteren med en gang jeg Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Heh, i fjor på tverrfaglig eksamen snakket jeg meg opp fra 2 til 6 (Er normalt 5-6 elev, men det foredraget gikk helt til helvete) Gjorde det ikke så godt på foredraget, men så sa de andre lærerne at jeg kunne gjøre det bedre. Så jeg ble kalt inn på nytt igjen, uten noen av tingene mine, og improviserte hele oppgaven på nytt. Så sa sensor at jeg skulle få en sekser hvis jeg i framtiden lovte å komme ned til skolen igjen for å få høre karakteren, i tilfelle sensor ville stille spørsmål Endret 15. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Husker vi fikk karakteren med en gang jeg Jeg har fått karakteren uoffisielt, men jeg tør ikke tro på det før det er lagt opp. Errr. Tror jeg bare må legge meg eller noe, jeg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 3-er på Matte muntlig eksamen. Går 10. klasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg