Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høhø. Jeg hadde engelsk, så jeg spradet inn uten å ha lest noe som helst, og spradet ut igjen med en sterk 5-er.

Så mitt råd er, forbered deg skikkelig. :p

*edit*

Forresten, drit i å vær nervøs for alle feil du "gjør". Få deg en "Jeg er best"-holdning, og få det til å skinne av deg at "jeg vet alt". Har du selvsikkerheten i boks, er det null problem å få høy nok karakter.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

På læreren vår virker det som at det er viktig å lære seg de riktige ordene på ting hvertfall, og å kunne lese ting ut av figurer. Er glad jeg kom opp i matte, virker som de andre sliter.

Lenke til kommentar

Jeg slapp muntlig eksamen pga. streiken. :love:

In other news: Jeg sitter her med sminke som overgår selv det jeg vanligvis gjør med liquid liner, kjole i svart og limegrønt med så mange tyllag at jeg hadde følt meg som en prinsesse om ikke skjørtet var kortere enn knelengde. Jeg er SÅ klar for Rammstein, Alice in Chains og Hatebreed. :D

Lenke til kommentar

Jeg slapp muntlig eksamen pga. streiken. :love:

In other news: Jeg sitter her med sminke som overgår selv det jeg vanligvis gjør med liquid liner, kjole i svart og limegrønt med så mange tyllag at jeg hadde følt meg som en prinsesse om ikke skjørtet var kortere enn knelengde. Jeg er SÅ klar for Rammstein, Alice in Chains og Hatebreed. :D

Jeg har faktisk billett til Rammstein tilgjengelig, meget billig hvis ikke nesten gratis.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...