Niqābninja Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Åherreguuuuuud, så deilig å være ferdig med eksamen. Nå er det bare litt rydding av klasserom i morra, også avslutning på tirsdag, så er jeg ferdig. Torsdag, fredag og mandag har jeg friiiii Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Sitter på kontoret og tar en kopp kakao jeg. Sommerferie? Kommer ikke på tale. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Sitter på kontoret og tar en kopp kakao jeg. Sommerferie? Kommer ikke på tale. Vil du bytte? Jeg kan godt sitte på kontoret og ta en kopp kakao, og du kan skrive ferdig min Muntlig eksamen i Norsk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nei takk, jeg hadde min muntlig-eksamen sånn ca 5 år siden. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Gikk det bra for deg, da? Noen tips? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Høhø. Jeg hadde engelsk, så jeg spradet inn uten å ha lest noe som helst, og spradet ut igjen med en sterk 5-er. Så mitt råd er, forbered deg skikkelig. *edit* Forresten, drit i å vær nervøs for alle feil du "gjør". Få deg en "Jeg er best"-holdning, og få det til å skinne av deg at "jeg vet alt". Har du selvsikkerheten i boks, er det null problem å få høy nok karakter. Endret 15. juni 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Forbered deg så bra at du kan stoffet såpass godt at du kan slutte tenke og kjøre på "instinkt". Funker kanskje bedre med litt praktiske fag. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det er liksom det jeg skal prøve på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg hadde muntlig eksamen for..14 år siden. Faen jeg er gammel. 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Forrige gang jeg hadde muntlig eksamen var i 2004. Da kom jeg opp i matte. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Forrige gang jeg hadde muntlig eksamen var i 2004. Da kom jeg opp i matte. Faktisk veldig lett å komme opp i. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Forrige gang jeg hadde muntlig eksamen var i 2004. Da kom jeg opp i matte. Hvordan foregår det egentlig? Skal ha muntlig matte i morgen, og skjønner ikke helt hva jeg må øve på. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kom opp i norsk muntlig i år, jeg. Fikk 5. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg hadde muntlig eksamen for..14 år siden. Faen jeg er gammel. Du kan begynne å ønske deg en slik: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Vil ikke ha plasthjul, de bråker sånn på asfalten. Men gamle har jo dårlig hørsel anyway.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Vil ikke ha plasthjul, de bråker sånn på asfalten. Faen, som du klager da. Er visst sant det de sier om at gamlinger er kresne. Jeg overser med vilje det faktum at jeg begynner å dra på åra selv. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Faktisk veldig lett å komme opp i. Japp, det var null stress. Hvordan foregår det egentlig? Skal ha muntlig matte i morgen, og skjønner ikke helt hva jeg må øve på. Ikke sikker nå lenger. Tror den har endra seg siden jeg kom opp i det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 På læreren vår virker det som at det er viktig å lære seg de riktige ordene på ting hvertfall, og å kunne lese ting ut av figurer. Er glad jeg kom opp i matte, virker som de andre sliter. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg slapp muntlig eksamen pga. streiken. In other news: Jeg sitter her med sminke som overgår selv det jeg vanligvis gjør med liquid liner, kjole i svart og limegrønt med så mange tyllag at jeg hadde følt meg som en prinsesse om ikke skjørtet var kortere enn knelengde. Jeg er SÅ klar for Rammstein, Alice in Chains og Hatebreed. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg slapp muntlig eksamen pga. streiken. In other news: Jeg sitter her med sminke som overgår selv det jeg vanligvis gjør med liquid liner, kjole i svart og limegrønt med så mange tyllag at jeg hadde følt meg som en prinsesse om ikke skjørtet var kortere enn knelengde. Jeg er SÅ klar for Rammstein, Alice in Chains og Hatebreed. Jeg har faktisk billett til Rammstein tilgjengelig, meget billig hvis ikke nesten gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg