Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Jeg skal også slutte og røyke snart, men det er fordi jeg ikke vil få kreft eller kols. :ermm:

Det tenker jeg ikke så mye på. Jeg er pessimist og regner med å ha dødd av andre ting innen jeg får lungekreft eller kols. :p

Haha.. Det tenker jeg og, men liker og kunne eliminere det jeg kan. Men, har sakt det i flere år nå uten at jeg har sluttet. Eier ikke viljestyrke. :(

Lenke til kommentar

Jeg eier viljestyrken til å slutte, tingen er at jeg liker det så godt. :p

Jeg trives som røyker, så hadde det ikke vært for at jeg desperat trenger pengegavene fra farmor jeg får noen ganger i året, så hadde jeg nok fortsatt. :p

Nye xboxen var jævlig pen og at de har blitt kvitt støy-problemet er et JÆVLIG stor bonus.

Blir vel å anskaffe meg en slik etter hvert. Natal/Kinect er ikke SÅ spennende for min del..men en får se...

Jeg kjøper den så fort jeg finner en butikk i Norge som selger en. Orker ikke å vente til jul for å kjøpe den i USA. :p

Lenke til kommentar

Hvorfor skal du vente til jul når den kommer i Juli?

http://gamer.no/artikler/60964/ny-xbox-360-i-juli/

I Europa får vi imidlertid ikke konsollen like raskt. Ifølge enTwitter-oppdatering fra Microsoft kommer den i salg 16. juli i Europa. Microsoft i Norge bekrefter dette overfor Gamer.no

Artig å se f.eks Gamer.no som faktisk dekker slike events og ikke tek.no som heller satser på 2-3 dagers "vi må oversette dette til norsk"..
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Prøvde å drikke litt cola i sta, men følte meg bare uggen av det. Er vel sånn det ofte blir når man kun har drukket vann en god stund.

Jeg blir også uggen hvis jeg drikker for mye brus, men et par glass går godt. :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...