Datasmurf Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg ble plutselig veldig motivert. Det var enten det, eller aldri mer pengegaver fra farmor. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg skal også slutte og røyke snart, men det er fordi jeg ikke vil få kreft eller kols. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Nye xboxen var jævlig pen og at de har blitt kvitt støy-problemet er et JÆVLIG stor bonus. Blir vel å anskaffe meg en slik etter hvert. Natal/Kinect er ikke SÅ spennende for min del..men en får se... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Synes den nye Xboxen var drit fin. Jeg skal hvertfall ha en sånn Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Bare fordi den ser bra ut? Hva om hele xboxen er komplett shait? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Regner med at de beholder hardwaren som er i de gamle Xboxene Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Det håper jeg da inderlig ikke. Da blir det jo Xbox 360 v.2 Håper de gir hele en skikkelig overhauling, det trengs. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg skal også slutte og røyke snart, men det er fordi jeg ikke vil få kreft eller kols. Det tenker jeg ikke så mye på. Jeg er pessimist og regner med å ha dødd av andre ting innen jeg får lungekreft eller kols. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hva heter reklamen der han lille guttungen tulleringer rundt i verden? Må vite det nå! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Pokker, kommer ikke på hva den heter. Og får søren ikke sove idag heller. Da blir det vel å lage seg noe mat og finne noe å lese på! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg skal også slutte og røyke snart, men det er fordi jeg ikke vil få kreft eller kols. Det tenker jeg ikke så mye på. Jeg er pessimist og regner med å ha dødd av andre ting innen jeg får lungekreft eller kols. Haha.. Det tenker jeg og, men liker og kunne eliminere det jeg kan. Men, har sakt det i flere år nå uten at jeg har sluttet. Eier ikke viljestyrke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg eier viljestyrken til å slutte, tingen er at jeg liker det så godt. Jeg trives som røyker, så hadde det ikke vært for at jeg desperat trenger pengegavene fra farmor jeg får noen ganger i året, så hadde jeg nok fortsatt. Nye xboxen var jævlig pen og at de har blitt kvitt støy-problemet er et JÆVLIG stor bonus. Blir vel å anskaffe meg en slik etter hvert. Natal/Kinect er ikke SÅ spennende for min del..men en får se... Jeg kjøper den så fort jeg finner en butikk i Norge som selger en. Orker ikke å vente til jul for å kjøpe den i USA. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hvorfor skal du vente til jul når den kommer i Juli? http://gamer.no/artikler/60964/ny-xbox-360-i-juli/I Europa får vi imidlertid ikke konsollen like raskt. Ifølge enTwitter-oppdatering fra Microsoft kommer den i salg 16. juli i Europa. Microsoft i Norge bekrefter dette overfor Gamer.no Artig å se f.eks Gamer.no som faktisk dekker slike events og ikke tek.no som heller satser på 2-3 dagers "vi må oversette dette til norsk".. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) *gå ned og hente cola* om nom nom nom FYI: Jeg har vært syykt usunn idag. Endret 15. juni 2010 av James Whistler Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Prøvde å drikke litt cola i sta, men følte meg bare uggen av det. Er vel sånn det ofte blir når man kun har drukket vann en god stund. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Røyk klarer jeg fint å slutte med, snusen er litt verre. Liksom litt mer kos med den. Nå erre Futurama og litt surfing på gang, før jeg sovner. Vurderer hårklipp i morgen. Men ikke skjeggklipp da. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Prøvde å drikke litt cola i sta, men følte meg bare uggen av det. Er vel sånn det ofte blir når man kun har drukket vann en god stund. Jeg blir også uggen hvis jeg drikker for mye brus, men et par glass går godt. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Noen som vet om noen MORSOME standup komikere? Som jeg kan se på. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Noen som vet om noen MORSOME standup komikere? Som jeg kan se på. http://www.youtube.com/results?search_query=George+Carlin&page=&utm_source=opensearch Enjoy Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kanskje jeg skulle tenke på å senge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg