Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg er den eneste som drasser med meg discman fortsatt, jeg :wee:

CD-er som media er ikke dødt!

Rip, konverter(320kbps mp3) og legg på iPod :thumbup:

Haha, jeg penetrerer tissefanten min med en middels stor fjernkontroll før jeg bruker penger på en iPod.

Og musikk skal rippes til et lossless-format, og ikke lossy mp3 (:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Moms moms. Mmm..kake! Mamma tok med seg fra bursdagen =3. *Dytte inn i kjeften på clvn*.

Faen så tregt forumet skulle være? *rive seg i håret*. Gah!

Men kitty, jeg har akkurat spist masse kake =3

Og ja, forumet er sirup nå .___.

Lenke til kommentar
Haha, jeg penetrerer tissefanten min med en middels stor fjernkontroll før jeg bruker penger på en iPod.

Og musikk skal rippes til et lossless-format, og ikke lossy mp3 (:

iPoden min nekter å ta mot .flac-filene mine :(

Joda, du trenger bare riktig software: http://en.wikipedia.org/wiki/Rockbox

Selv rippet jeg CDene mine i .flac en gang i tiden. Dette ble så konvertert til OGG Vorbis da mange .flac-filer tok plass. Har kjøpt Creative Zen nå, og har dermed måtte konvertere musikken til MP3. Et utdatert filformat IMO.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Da har jeg vært på fotball-pub, både gledelige og greie resultater.

Resten av dagen blir sofa kos og knekkebrød :)

og forum da :p

Lenke til kommentar

Jeg savner de lange dagene i hagen med laptopen min jeg vil tilbake til mors kjøttkaker og sola som dreper øynene mine når jeg våkner av min søster dom skal i stallen klokka 9 om morgenen, jeg vil hjem fra dette hølet.

Jeg hater Rjukan, jeg hater å leve en kjedelig rutine hver dag, jeg er lei!

Ah, det føltes deilig å få det ut :)

Lenke til kommentar
en liten gutt som ikkje gidd å lese laaange tekster på søketreffene ifra google :)

Ok, David Copperfield handler om en gutt som blir oppdratt av moren sin og hushjelpen fordi faren døde tre måneder før fødselen. Moren gifter seg på nytt med en dust som er dust som sender han på en sånn boarding-school. Rektoren der er fucktard og slem.

Mora dør og ste-faren hans sender David til å jobbe på fabrikk i London som 10-åring. Etter en stund bestemmer han seg for å stikke av og lete etter tanta si som adopterer ham.

I del to er David voksen og har gått på skole og jobber som ett eller anna. Han forelsker seg i sjefens datter som elsker ham tilbake. Sjefen klikker når han får høre at de skal gifte seg. Samtidig går tanta bankrupt og David må jobbe skikkelig hardt for at han og tanta skal overleve.

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...