Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Han var bare frekk mot kona si, og sympatiserte med Tyskland under andre verdenskrig, og så skrev han noen bøker, da.

Hamsun skrev mange bra bøker, greit nok at han visstnok var landsforræder, men det var nok ikke så lett i de dager.

Han har ikke failet mye da. Han var et litterært geni

Gypsy har skjønt det. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes Big Bite er undervurdert. Det er relativt billig, sunt og du kan flotters velge appelsinjuice istede for cola. Og bestiller du grovt brød i tillegg er det jo genialt! :wee:

Jeg for min del synes det er overvurdert. Dyrt, og ingen av de jeg har vært på har klart å gi meg uten majones og med smør i stedet. Og ikke alle har brukt hansker når de har behandlet maten heller.

Lenke til kommentar

Woo! Jeg har fått 30k! :D

Ikke bruk alt på alkohol, leger uten genser og lettkledde "jomfruer" i nød da.

Disse går rett på konto, minus to tusen jeg skal bruke på 360-spill. :p

Datasmurf: Pwnd. Jeg fikk 42k idag.

Ojoj, begynner å kjenne smellen etter å ikke sove noe i natt før jeg dro på jobb 05:30..Kan ikke legge meg SÅ tidlig, da. Da våkner jeg kl 22 og er like langt. Hrmz...*slå på Wii'en*

Bastard! :p

Feriepenger eller noe annet morsomt, folkens?

For min del var det noe annet morsomt. ^^

Farmor gir mamma, pappa og søstrene mine 30k hver så de har til å overleve i USA i ett år, så da fikk jeg 30k også, som trenger det mest. :p

Lenke til kommentar

Rommet mitt blir bare mer rotete og mer hjemmekoselig. ^^

Jeg har PC-en oppe og går med to skjermer som i gamle dager, flatskjermen, dvd-spilleren og 360-en, to anlegg, to platespillere (riktignok fungererer bare en av dem, men hey) og det er spill, filmer, bøker, cd-er og vinyl overalt! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Nå gleder jeg meg bare til Microsoft konferansen på E3 starter. Tenkte jeg skulle følge med på det jeg kan siden jeg ønsker å jobbe med markedsføring innenfor den bransjen. :love:

Flere som følger med på E3 ja, konge!

Gleder meg til EA's presentasjon senere i kveld jeg :D

Lenke til kommentar

Nå gleder jeg meg bare til Microsoft konferansen på E3 starter. Tenkte jeg skulle følge med på det jeg kan siden jeg ønsker å jobbe med markedsføring innenfor den bransjen. :love:

Gleder meg til EA's presentasjon senere i kveld jeg :D

Vet du når Ubisoft presentasjonen er? er ikke så god med klokka i USA og her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Nå gleder jeg meg bare til Microsoft konferansen på E3 starter. Tenkte jeg skulle følge med på det jeg kan siden jeg ønsker å jobbe med markedsføring innenfor den bransjen. wub.gif

Gleder meg til EA's presentasjon senere i kveld jeg inv_biggrin.gif

Vet du når Ubisoft presentasjonen er? er ikke så god med klokka i USA og her.

Ubisoft sin er i morgen kl 02:00.

Kan lese mer om det her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...