Vowels Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Ler en uke, koselig oppgave Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg har jo ikke peiling på hva jeg skal skrive. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Det er da ikke det verste. Har sett mange verre oppgaver. Så vidt jeg husker fra påbygg, sto det mye om det der i Tema eller hva søren den ene norskboka het. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 DÆVEN! Jeg mistet toget mitt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 DÆVEN! Jeg mistet toget mitt. Har du leita på Sjursøya? Har hørt rykter om at bortkomne tog noen ganger er å finne der. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Herregud. Muntlig eksamen i Nors, gjett hva jeg kom opp i. Følelser og fuckings kjærlighet i Nyromantikken. Hva søren? Det er jo ikke en dritt å skrive om det tullete dritt temaet. Reflekter over hvordan temaet blir behandlet i denne perioden og i samtidslitteratur og media? Jeg vurderer å tilby meg å hjelpe siden du åpenbart stresser med det og min eksamen blir avlyst, men hvis du har SÅ lite clue blir det jo like mye jobb for meg som det ville blitt med min egen eksamen ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Og jeg har nok med å leke pasient og finne plass til alle tingene mine. Samt å få inn noen timer med Blur og Lips hver dag. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Nyromantikken oser jo av kjærlighet, Olaf Bull skrev mye om kjærlighet og forelskelse. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Herregud. Muntlig eksamen i Nors, gjett hva jeg kom opp i. Følelser og fuckings kjærlighet i Nyromantikken. Hva søren? Det er jo ikke en dritt å skrive om det tullete dritt temaet. Reflekter over hvordan temaet blir behandlet i denne perioden og i samtidslitteratur og media? Jeg vurderer å tilby meg å hjelpe siden du åpenbart stresser med det og min eksamen blir avlyst, men hvis du har SÅ lite clue blir det jo like mye jobb for meg som det ville blitt med min egen eksamen ... Jeg kan nok finne ut av det på egen hånd. Du trenger ikke å stresse på mine vegne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Herregud. Muntlig eksamen i Nors, gjett hva jeg kom opp i. Følelser og fuckings kjærlighet i Nyromantikken. Hva søren? Det er jo ikke en dritt å skrive om det tullete dritt temaet. Reflekter over hvordan temaet blir behandlet i denne perioden og i samtidslitteratur og media? Jeg vurderer å tilby meg å hjelpe siden du åpenbart stresser med det og min eksamen blir avlyst, men hvis du har SÅ lite clue blir det jo like mye jobb for meg som det ville blitt med min egen eksamen ... Jeg kan nok finne ut av det på egen hånd. Du trenger ikke å stresse på mine vegne. Les: "Jeg synes det er fryktelig mye å be om og vil ikke virke frekk, men hadde satt pris på all hjelp jeg kan få." Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 mMmm ... Nybakt bolle med pepperoniost og brunost var digg! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Synes jeg leste nybakt bolle med pensjonist Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 mMmm ... Nybakt bolle med pepperoniost og brunost var digg! Humh. Nå fikk jeg lyst på bolle selv! Kanskje jeg skulle tatt en tur på butikken å handla? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Det er best å handle middag når man er god og mett. Da slipper man å impulskjøpe hele tiden. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg impulskjøper uansett jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Det er best å handle middag når man er god og mett. Da slipper man å impulskjøpe hele tiden. Har funnet ut at 39 kroner på Big Bite fort sparer meg for 390 kroner i unødvendige innkjøp om jeg hadde gått på butikken sulten. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 BROWNIES OM NOM NOM NOM Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Synes Big Bite er undervurdert. Det er relativt billig, sunt og du kan flotters velge appelsinjuice istede for cola. Og bestiller du grovt brød i tillegg er det jo genialt! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Noen forslag til middag? Er helt blank. Skal ut å handle om et øyeblikk, men kommer ikke på noe godt å spise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg