Vowels Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) vekk Endret 13. juni 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Lei av fri....? etterhvert vil jeg gjerne starte med skole og sånt igjen ja. skal prøve å holde ferien relativt opptatt med ting da. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Shikaru: Ja, på slutten av sommerferien tenker jeg jo også sånn, men ikke når den nettopp har startet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 nei, det sa jeg ikke men ferien min starter ikke før på onsdag rundt 4 tida når jeg omsider har kommi meg hjem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Anbefales American Psycho? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg likte den godt. Den er litt sær, men den er verdt å se. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Flaueste jeg har vært med på lenge. Ble med dame hjem i natt, spise frokost med foreldrene hennes i dag Haha, så sjarmerende! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg digger fri, i alle fall så lenge mamma og pappa maser om at jeg må vasket hele huset, alle tre etasjene, og samtidig vaske begge bilene. "Du trøng pængan! Itj klag for at vi gir dæ jobb i stedet for å få nå polakka te å gjør det ca. gratis!" Jeg klarer meg veldig lenge på veldig lite, jeg er student ffs, og om jeg klarer å slutte og røyke, så blir det enda billigere for meg! Jeg skal riktignok jobbe i sommer, men det er bare et par uker og jeg skal jobbe med bøker, så det blir fantastisk uansett. Og i Stavanger. Enda mer fantastisk! Nesten så jeg håper på gråvær (for en gangs skyld, ikke ofte jeg håper på det når jeg stikker hjem) sånn at jeg kan konse maks om å jobbe med bøkene og ikke blir fristet til å gå ut på fylla (som de forestående årene når jeg har vært der nede og malt hus og hytte). Og så ... Storåsfestivalen, etterfulgt av muligens en ny tur hjem til Stavanger, evt. Oslo, ut til bestemor ved kysten, til Sverige eller hva det nå skal være. Men jeg får nå uansett en måned chill før noe som helst uansett. Når man først oppholder seg i Stavanger går det da ikke ann å ønske seg dårlig vær så mye som det er av akkurat det... Er det mye dårlig vær i Stavanger? Sånt legger jeg aldri / sjelden merke til. Jeg synes det er flere dager med godt vær enn dårlig vær når jeg er hjemme om sommeren og før jul. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Skulle se på blogger og der kommer ballyr opp gitt. En barberingsgal mann haha Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Ha ha! Nå har jeg vært testkanin for søstersen som øver seg til muntlig. Hu går medisin, så jeg har fått sjekka blodtrykk og puls og lunger og kroppen for alskens ting og tang. Jeg er visst frisk som en fisk og har ingen ulyder eller noe sånt, litt lav puls og litt lavt blodtrykk, men det er bedre med for lavt enn for høyt visstnok. Det mest ubehagelige var at jeg hele tiden ble kilt og poket. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Da vet du ivertfall at du er frisk! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 jeg har awesome blodtrykk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Da vet du ivertfall at du er frisk! Det visste jeg fra før av. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Fy faen Dante's Inferno er helt sjukt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Fy faen Dante's Inferno er helt sjukt Dritkult er hva det er. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Ferdig med å trene nå. Digg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Fy faen Dante's Inferno er helt sjukt Dritkult er hva det er. Gleder meg til Play.com får ut fingern og sender det hit Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg sitter utafor klingenberg og venter på bussen. Woho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg