Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg digger fri, i alle fall så lenge mamma og pappa maser om at jeg må vasket hele huset, alle tre etasjene, og samtidig vaske begge bilene. :p

"Du trøng pængan! Itj klag for at vi gir dæ jobb i stedet for å få nå polakka te å gjør det ca. gratis!"

Jeg klarer meg veldig lenge på veldig lite, jeg er student ffs, og om jeg klarer å slutte og røyke, så blir det enda billigere for meg!

Jeg skal riktignok jobbe i sommer, men det er bare et par uker og jeg skal jobbe med bøker, så det blir fantastisk uansett. Og i Stavanger. Enda mer fantastisk! Nesten så jeg håper på gråvær (for en gangs skyld, ikke ofte jeg håper på det når jeg stikker hjem) sånn at jeg kan konse maks om å jobbe med bøkene og ikke blir fristet til å gå ut på fylla (som de forestående årene når jeg har vært der nede og malt hus og hytte). :p

Og så ... Storåsfestivalen, etterfulgt av muligens en ny tur hjem til Stavanger, evt. Oslo, ut til bestemor ved kysten, til Sverige eller hva det nå skal være.

Men jeg får nå uansett en måned chill før noe som helst uansett.

Når man først oppholder seg i Stavanger går det da ikke ann å ønske seg dårlig vær så mye som det er av akkurat det...

Er det mye dårlig vær i Stavanger? Sånt legger jeg aldri / sjelden merke til. :p

Jeg synes det er flere dager med godt vær enn dårlig vær når jeg er hjemme om sommeren og før jul.

Lenke til kommentar

Ha ha! :p

Nå har jeg vært testkanin for søstersen som øver seg til muntlig. Hu går medisin, så jeg har fått sjekka blodtrykk og puls og lunger og kroppen for alskens ting og tang.

Jeg er visst frisk som en fisk og har ingen ulyder eller noe sånt, litt lav puls og litt lavt blodtrykk, men det er bedre med for lavt enn for høyt visstnok. :p

Det mest ubehagelige var at jeg hele tiden ble kilt og poket. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...