Deadringer Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Fappet? Høhø, nei, høhø Hva har du da? Mye rart. Hirr hirr. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Muffinss: Fotball er bare så .. kjedelig. Selv om jeg lo godt da Green failet. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Tydeligvis har den engelske keeperen gjort en brøler, er overalt på internett. Glapp ballen? Jeg gir egentlig faen. Fotball er utrolig kjedelig å se på, men gøy å spille for gøy. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Standard keeper tabbe det han gjorde der, feil grep. Nybegynner feil tho, men sånt kan skje. Syntes mest synd på keeperen, alltid vært sånn at når keepere failer følger det dem overalt. Kjedelige greier. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Kunne ikke sagt det bedre Knight! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Petter, du og Lemon skulle vært på vårballet! Politibesøk og greier. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Muffinss: Enig der, var håndballkeeper selv, men i håndball så tells ikke akkurat et mål like mye som i fotball. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Muffinss: Enig der, var håndballkeeper selv, men i håndball så tells ikke akkurat et mål like mye som i fotball. Nei det gjør nok ikke det. I tillegg spilte de mot USA, noe som ikke akkurat gjør saken bedre. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Fortell Meg? Fra politiloggen: EVJE: Ampert vårball 01.18: Evjemoen militærleir arrangerte vårball fredag, og litt utpå natten meldte en vakt fra om veldig amper stemning på stedet. Da politiet ankom hadde det roet seg. Ikke så veldig alvorlig, altså. Var visst litt slossing og greier etter de reiste, dog. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Fortell Meg? Fra politiloggen: EVJE: Ampert vårball 01.18: Evjemoen militærleir arrangerte vårball fredag, og litt utpå natten meldte en vakt fra om veldig amper stemning på stedet. Da politiet ankom hadde det roet seg. Ikke så veldig alvorlig, altså. Var visst litt slossing og greier etter de reiste, dog. 1up: http://www.varden.no/nyheter/fire-fyllekjorere-1.5376553 var ihvertfall 2 biler som ble vraket Endret 13. juni 2010 av Petter Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Flaueste jeg har vært med på lenge. Ble med dame hjem i natt, spise frokost med foreldrene hennes i dag Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Flaueste jeg har vært med på lenge. Ble med dame hjem i natt, spise frokost med foreldrene hennes i dag Synes synd på deg, litt flaut kan jeg tenkte, hvorfor stakk du ikke bare i natt? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Vowels: Oi, kleint. Ja, hvorfor dro du ikke? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hahha, det er litt kleint. Bare litt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det var planen å stikke ja, men sovnet. Og det var en jævelig digg seng, sov til halv 12 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Flaueste jeg har vært med på lenge. Ble med dame hjem i natt, spise frokost med foreldrene hennes i dag Haha, flaut! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Fort gjort å sovne etter økten da. Kosa meg med en jente hos en kompis en gang, endte med at hu og meg sovna i senga hans mens han sov ute i stua på sofaen. Good times Edit:Leifer'n Endret 13. juni 2010 av Muffinss Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Kan ikke si jeg har erfaring med onenightstands, men ser for meg at det kan bli kleint dagen derpå uansett situasjon. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Du skulle nesten vært her igår Petter. Asbjørn kom tilbake og jeg ble fora med sprit. Alltid moro. Var på låve fest jeg, det var og ganske morro Jeg blødde fra hodet igår. Bomma visst på ett trappetrinn på vei ned fra trappa og stupte inn i en murvegg. Har en fin kul med skorpe på idag. Var også ganske moro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg