Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke noen spesiell hobby, men alt i stikkordslisten min setter jeg svært høyt om sommeren! Bortsett fra å kanskje bestige et fjell.. Det gjør jeg maks en gang i året.

Gode stikkord, men en del av de er avhengig av en ting.

Penger.

Noe jeg ikke har altfor mye av :tease:

Lenke til kommentar

Jeg digger fri, i alle fall så lenge mamma og pappa maser om at jeg må vasket hele huset, alle tre etasjene, og samtidig vaske begge bilene. :p

"Du trøng pængan! Itj klag for at vi gir dæ jobb i stedet for å få nå polakka te å gjør det ca. gratis!"

Jeg klarer meg veldig lenge på veldig lite, jeg er student ffs, og om jeg klarer å slutte og røyke, så blir det enda billigere for meg!

Jeg skal riktignok jobbe i sommer, men det er bare et par uker og jeg skal jobbe med bøker, så det blir fantastisk uansett. Og i Stavanger. Enda mer fantastisk! Nesten så jeg håper på gråvær (for en gangs skyld, ikke ofte jeg håper på det når jeg stikker hjem) sånn at jeg kan konse maks om å jobbe med bøkene og ikke blir fristet til å gå ut på fylla (som de forestående årene når jeg har vært der nede og malt hus og hytte). :p

Og så ... Storåsfestivalen, etterfulgt av muligens en ny tur hjem til Stavanger, evt. Oslo, ut til bestemor ved kysten, til Sverige eller hva det nå skal være.

Men jeg får nå uansett en måned chill før noe som helst uansett.

Lenke til kommentar

Muffinss: Ja, det skal jeg ikke nekte for. Men spørs jo hvor mye du gjør ut av det. Nå skal jeg og en venninne på hytta mi, kjører ned og maten der koster jo det samme som maten hjemme. Bestige fjell tror jeg heller ikke er så dyrt og i allefall ikke venner heller!

:)

Lenke til kommentar

Ja er enig med deg :) Er bare jeg som whiner litt for mye. Sorry bout that!

Blir en del hengig med venner, men når de prioriterer å sitte inne og game, så legger jeg meg heller ut og tænner når det er vær til det.

Ellers så har vi jo VM, brenner en del timer hver dag det :D

Lenke til kommentar

Jeg digger fri, i alle fall så lenge mamma og pappa maser om at jeg må vasket hele huset, alle tre etasjene, og samtidig vaske begge bilene. :p

"Du trøng pængan! Itj klag for at vi gir dæ jobb i stedet for å få nå polakka te å gjør det ca. gratis!"

Jeg klarer meg veldig lenge på veldig lite, jeg er student ffs, og om jeg klarer å slutte og røyke, så blir det enda billigere for meg!

Jeg skal riktignok jobbe i sommer, men det er bare et par uker og jeg skal jobbe med bøker, så det blir fantastisk uansett. Og i Stavanger. Enda mer fantastisk! Nesten så jeg håper på gråvær (for en gangs skyld, ikke ofte jeg håper på det når jeg stikker hjem) sånn at jeg kan konse maks om å jobbe med bøkene og ikke blir fristet til å gå ut på fylla (som de forestående årene når jeg har vært der nede og malt hus og hytte). :p

Og så ... Storåsfestivalen, etterfulgt av muligens en ny tur hjem til Stavanger, evt. Oslo, ut til bestemor ved kysten, til Sverige eller hva det nå skal være.

Men jeg får nå uansett en måned chill før noe som helst uansett.

Når man først oppholder seg i Stavanger går det da ikke ann å ønske seg dårlig vær så mye som det er av akkurat det...

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke øl :ermm:

Ikke jeg heller :ermm:

Gode stikkord, men en del av de er avhengig av en ting.

Penger.

Noe jeg ikke har altfor mye av :tease:

Nei. Ingenting av stikkordene mine krever noe spesielt med penger. Du kjenner sikkert mange som har en gitar liggende, eller foreldrene/naboen din har verktøy til å sage/hugge trær for å lage trehus.

Å fikse sykkelen koster kanskje noe. Men det ligger MANGE sykler ved nærmeste søppelfylling. Ting koster ikke så mye om man er litt kreativ og ikke krever at alt er nytt og skinnende :)

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...