Pinup Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Red Bull gjør susen her. Fikk vel ikke mer enn 3 timers søvn i natt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg er passe fyllesyk... Så droppet jobb, da var det bare skaffe seg legeerklæring på at man er syk. Har du jobbet der såpass kort tid at du ikke har rett til å bruke egenmelding, og så skulker du jobb? Way to go! Uansett, skjerpings. Grow a pair og dra på jobb selv om du er fyllesyk. Trø et par fingrer i halsen og få opp gørra, og så biter du tenna sammen og jobber. Evt. dropp å drikke deg dritings dagen før du skal på jobb. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Fikk sove 8 timer, men kjenner jeg gjerne kunne sovet 2 til. Og jeg trenger fortsatt noe smertestillende, men får ikke for mamma og pappa sier at det er min egen feil at jeg valgte å flytte hjem alle tingene mine i stedet for å kaste mange av dem (hvem i all verden kaster bøker og dvd-er for flere tusen bare fordi de flytter hjem en sommer? oO) eller finne noen på Steinkjer å sette de hos. Irriterende! Same, ikke hør på kidsa, ring sjefen og si du er sjuk. Sov videre. Enklere og diggere blir det ikke! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 greit å ha fri i en 3 måneders tid Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Peil på et enkelt og brukendes partisjoneringsprogram noen? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 greit å ha fri i en 3 måneders tid kommer til å tenke det samma på onsdan. eneste problemet er at etter en måneds tid er jeg lei Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg er lei av fri.. Ingenting å gjøre Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg blir fort lei av fri jeg og, bra jeg kan jobbe en del i sommer. Drar også i militæret 20. Juli så er ikke altfor lang ferie. Passer meg fint tho. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg er passe fyllesyk... Så droppet jobb, da var det bare skaffe seg legeerklæring på at man er syk. Litt vel dumt å legge sånt ut på et forum kansje... Jeg er lei av fri.. Ingenting å gjøre Lær kaninene dine noen kunster da vel. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Stikkord? Stranda, venner, konserter, kino, hytteturer, ferier, fester, trening, båtturer, byturer, bestig fjell og besøk gamle venner eller familie. Jeg skal ikke kjede meg i sommer. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Bra stikkordsliste Pinup. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Om dere er lei av å ha fri må dere seriøst finne dere noe å gjøre. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Er ikke så mye å gjøre mellom 9 og 3 på formiddagen da, når været er dårlig i tillegg.. Men snart jobb så da er det greit Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Lite å gjøre ja, trene litt, rydde litt. Gå ut med noen kompiser. Men man blir fort lei når det er lite å finne på. Mulig det bare er meg som er lite kreativ. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Høhøhø, gjett hva jeg nettopp gjorde :'D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg