Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg rydder rom, woho. Og venter på en venninne, så bærer det nedover til Kragerø. På en VESPA! Kan bli en spennende tur.

Edit: Tittet litt ekstra på avataren min og følte meg ganske så enig med BTK Nyhus etterhvert..

Endret av Pinup
Lenke til kommentar

Jeg rydder rom, woho. Og venter på en venninne, så bærer det nedover til Kragerø. På en VESPA! Kan bli en spennende tur.

Edit: Tittet litt ekstra på avataren min og følte meg ganske så enig med BTK Nyhus etterhvert..

I det været her? Kos deg masse.

Lenke til kommentar

Jeg er passe fyllesyk... Så droppet jobb, da var det bare skaffe seg legeerklæring på at man er syk.

Jeg håper inderlig ikke legen din vil lyve for deg. Det er rimelig stakkarslig å drikke dagen før jobb om man vet at man blir fyllesyk. Jeg håper du gjentar det ofte nok til at du får sparken.
Lenke til kommentar

Spør deg jeg Magnus, ettersom du skulle på Mark Knopfler. Vet du noe om det er fotoforbud på Knopfler-konserten? Leste en artikkel på Aftenposten sine sider og der stod det at det var fotoforbud på Morisson-konserten :(

Jeg vet ikke helt. Det er ikke et generelt fotoforbud på Norwegian Wood i alle fall, men hva som gjelder på Mark Knopfler vet jeg dessverre ikke. Finner ikke noe info om det heller. :(

Lenke til kommentar

Jeg er passe fyllesyk... Så droppet jobb, da var det bare skaffe seg legeerklæring på at man er syk.

Jeg håper inderlig ikke legen din vil lyve for deg. Det er rimelig stakkarslig å drikke dagen før jobb om man vet at man blir fyllesyk. Jeg håper du gjentar det ofte nok til at du får sparken.

Aldri blitt fyllesyk før faktisk, så kom som et sjokk på meg igrunn :S Var litt smådårlig fra før av da men.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...