dysfunctional Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Sånn, da. Fornøyd? : Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Bah ... Legge seg, eller spille mer Beatles: Rock Band? Jeg burde og har mest lyst til førstnevnte, men får meg ikke til å skru av. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg drar ut igjen jeg folkens, vi snakkes! Erru' callgirl? Nei duu, det vil jeg ikke akkurat si. Men morro var det though. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Pinup @ er du inspirert av 50talls-stilen, eller bare liker du isen? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 En god blanding, vil jeg si! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hvor ble det av guttene? Fikset på gardinene rundt senga mi. Hver gang jeg er borte, ender foreldra mine med å låne ut rommet mitt til overnattingsgjester og da er det masse ommøblering som må gjøres når jeg kommer hjem. Som å fikse senga slik jeg vil ha den, og henge opp gardinene rundt den igjen. Og enten prøve å snike seg inn på soverommet til mamma og pappa (hvor de nå sover) for å finne rent sengetøy, eller gi faen i sengetøyet og sove en natt uten akkurat det, selv om man er møkkete. Gah! Irriterende. Nesten så jeg er frista til å ikke sove. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg er jo fortsatt her. Så litt på Nip/Tuck. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Yeah ... Evig stress. Like stress som kidsa i ozlo som har konfirmasjon i starten av juni. Like wtf? Er det så mange shitkidz der som skal konfirmeres? Banna Akademi-kidz azz. Skremmende å se på at /b/ angriper ei venninne av meg sin formspring og tydeligvis blogg og what not. Kanskje jeg bare skal gi faen og sove ... Gah, jeg vil røyke ... Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Beklager for dobbeltpost! James: Nip/Tuck kan likes! Datasmurf: Ser livsproblemene dine. Smoke some weed and let them flyyy away. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Pinup og Lopen, sigaretter. Orker ikke munchies når jeg ikke har noe særlig med mat. Men jeg kan ikke røyke, for etter 3-5 år, fant farmor til slutt ut at jeg røyker og jeg måtte love henne å slutte med det i løpet av sommeren. Noe jeg i og for seg har tenkt på en stund, for selv om jeg har hatt røykhoste hele livet, har den blitt skikkelig ille den siste måneden. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Røyk gjør formen herlig, spesielt kondisen. Den er virkelig på topp! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Yeah, ikke sant? Jeg lever jo på røyk og vann, så jeg merker det virkelig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Mamma ber meg om å slutte å snuse hele tiden. I can't. I simply can't. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg