n4w Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Blir ofte en gang om dagen for meg også. Stort sett er det kun frokost eller så er det kun middag. Så får vel prøve å lage god frokost imorgen! Fant ut at jeg hadde rundstykker, melk, salt, pepper og gressløk. Så da skal man fleske til med eggerøre, nystekte* rundstykker og kakao! Gleder meg allerede. Endret 12. juni 2010 av n4w Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg drar ut igjen jeg folkens, vi snakkes! Erru' callgirl? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ja, men er jo automatisk det hvis man går ut halv 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Jepp, helt automagisk. Og ja, nytt nick igjen. Tenkte å fucke det mer og mer til for hver sjette måned. Endret 12. juni 2010 av cvłñ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Den som lever/ikke er permbanna får se Lenke til kommentar
n4w Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Enn hvis du blir permbanna? Nei, får ta kvelden nå. Gud Nite! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Har prøvd den permbannegreia før. Ikke så kult å permanent miste tilgangen til forumet, da det faktisk har noen positive sider og. (og nei, "sosialt" er ikke en av de sidene) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Har prøvd den permbannegreia før. Ikke så kult å permanent miste tilgangen til forumet, da det faktisk har noen positive sider og. (og nei, "sosialt" er ikke en av de sidene) Pah, hva skal du med forumet, du har meg på Facebook og MSN og full aksess til alle bilder som måtte dukke opp av meg i kjole. Trenger du no mer, lzm? ;D Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 En gaffel til å pirke ut øyenene mine i ettertid... 8D Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Pinup: Er jo fortsatt billetter til ting, for det meste. Skal selv være Hove-menneske (bl.a.) i år. Dere finner meg bak bardisken i ølteltet til HIOF ;D Kanskje jeg kan stikke innom og kjøpe øl uten ID? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 En gaffel til å pirke ut øyenene mine i ettertid... 8D Ha ha ha! Søten. ^^ Pinup: Er jo fortsatt billetter til ting, for det meste. Skal selv være Hove-menneske (bl.a.) i år. Dere finner meg bak bardisken i ølteltet til HIOF ;D Kanskje jeg kan stikke innom og kjøpe øl uten ID? Du kan komme hit og få gratis øl. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Zeromac: Sorry, no can do :/ Hehe. Liten spøk bare. Har ingen intensjoner ved å presse deg til noe som helst! Skjønner jo at det er normer og regler du må holde Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Zeromac, hva er greia med å skifte nick og avatar så ofte? Hold deg nå til Zeromac og Shadow Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Zeromac, hva er greia med å skifte nick og avatar så ofte? Hold deg nå til Zeromac og Shadow Hehe, sorry. Klarer ikke holde meg til ting. Liker forandringer! clvn: Men jeg får vel lov å komme innom og si hei? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Skjer med at du forander alder så ofte James? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Zeromac, hva er greia med å skifte nick og avatar så ofte? Hold deg nå til Zeromac og Shadow Hehe, sorry. Klarer ikke holde meg til ting. Liker forandringer! clvn: Men jeg får vel lov å komme innom og si hei? Du altså. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Skjer med at du forander alder så ofte James? Så ofte? Haha, jeg bytta jo bare til '97 i stad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg