Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var klokka over midnatt, så katta har endelig starta med sine nattlige angrep på føttene mine.

Mark Knopfler konsert hadde vært helt konge, synd jeg ikke kan. Men vurderer sterkt en konsert med Postgirobygget i sommer, ultimat sommermusikk.

Endret av TheTorødMan
Lenke til kommentar

Long time, no see. Noe spennende som skjer bak skjermene?

:D

Pinup! :D

Bak skjermene skjer det vel ikke så mye. Lysegrønn vegg med et par bilder og masse klistremerker, jakkemerker, pins, dvd-er, headset og rot.

Foran skjermen sitter jeg og spiser hjemmebakt pizza, drikker rødvin og forbereder meg på å synge Lips til jeg sovner. :)

Lenke til kommentar

Det tror jeg på.

Er Your Headlights Are On, Myrna Braza, Phone Joan eller Forza noe å se eller skal jeg bare gå rundt i Oslo?

Etter hva jeg har hørt på urørt/spotify, så tenker jeg å sjekke ut Myrna Braza og Forza før Knopfler i morgen.

Lenke til kommentar

Jajajaaa, har fått med meg at bak skjermen var feil nå.. Haha :) Høres koselig ut!

Absolutt! :)

Blargh.

Håper noen leier ut en hybel/leilighet til rimelig pris i Drammens området. Alt går jo til 5000 eller mer i måneden for... blargh.

Wnat? Forlater du Trondhjem? :O

Hatebreed, Alice in Chains og Rammstein på tirsdaaag. Gledermeg.

*sjalu* -_-

Oh well. Jeg skal på gratiskonserter på Familien tirsdag og onsdag med Stargazer, Tomrom, The Maladronia Institute, Elephantine, Hussto og 7 Stones.

Får holde. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...