Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VM er artig! Betyr at lillebroren min får trening i å bruke håndvåpen. (Han skal til Sør-Afrika med pappa, og halvbroren min er av den typen som ikke lar dem gå ut av huset alene om de ikke er bevæpnet og/eller har med seg leievakt eller ham).

Awesome. Så en dokumentar om crime i Cape Town for noen dager siden. Er vel den byen hvor flest politimenn blir drept i året. Hadde vært smått nervøs ja. En av de byene i verden med mest kriminalitet sammen med Ciudad Juarez, et par byer i Brasil, Caracas osv.

Lenke til kommentar

Awesome. Så en dokumentar om crime i Cape Town for noen dager siden. Er vel den byen hvor flest politimenn blir drept i året. Hadde vært smått nervøs ja. En av de byene i verden med mest kriminalitet sammen med Ciudad Juarez, et par byer i Brasil, Caracas osv.

Veninna mi flytter til Cape Town i høst, og skal bo der til mars tror jeg. Det kan bli spennende..

Lenke til kommentar

Jepp. Storebror (halvbroren min, faktisk= har alltid våpen liggende rundt, to bikkjer som er godt trente vakthunder samt privat forsikring hos et "vaktselskap". Er rimelig crazy greier. Klarer liksom ikke helt å se for meg lillebror med en pistol i hånden, men han har nok ikke vondt av det. Med mindre han skyter seg selv i foten.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...