b-real Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 And there you go AAAAAAAnnnddd....3 to go. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Og da er man tilbake på Orkanger, ryggen verker, jeg er svett og skitten og vi har kjørt farlig farlig med over 1,5 tonn bagasje i en henger som tok maks 1 tonn. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 men det gikk bra læll. hva er det å gjøre egentlig? syns ikke jeg har gjort noe som helst i dag, bortsett fra å tegne, og å se That guy with the glasses... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Er det noe jeg kan laste ned som en firefox add-on som lar meg åpne absolutt alle bildene i en 4chan thread på en gang? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Det vil ta mektig lang tid i de større trådene Endret 12. juni 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Det vil ta mektig lang tid i de større trådene Det tar enda lengre tid å scroll-klikke alle bildene for å se på de. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Er det noe jeg kan laste ned som en firefox add-on som lar meg åpne absolutt alle bildene i en 4chan thread på en gang? Har ikke prøvd den selv, men ser ut at til at denne kan funke. Det er greasemonkey skript, så har du ikke greasemonkey må du laste ned det først. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 men det gikk bra læll. hva er det å gjøre egentlig? syns ikke jeg har gjort noe som helst i dag, bortsett fra å tegne, og å se That guy with the glasses... Det gjorde det. Jeg åt nettopp mat for første gang på litt over et døgn og er endelig ferdig med å pakke ut av hengeren. Nå skal jeg egentlig pakke ut av esker og bestemme hva som skal være på rommet mitt og hva som skal være i dukkestuen og garasjen over sommeren, men det frister mest å ta en dusj, drikke en flaske rødvin, ta noen smertestillende og så legge seg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Er det noe jeg kan laste ned som en firefox add-on som lar meg åpne absolutt alle bildene i en 4chan thread på en gang? DownThemAll lar deg laste alle ned, hvertfall. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Wheelman killed DNFK! SHUN THE NONBELIEVER! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Alle ser på VM vettu. Ikke noe aktivitet her da. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Siste som skjer her ihvertfall Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Drømmescenario at det ble 1-1 til pause Eng -USA. Blir nok en gøy omgang dette, spesielt siden jeg holder like mye med begge lag. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Like morsomt som tørr-napping sier nå jeg..... 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 VM er artig! Betyr at lillebroren min får trening i å bruke håndvåpen. (Han skal til Sør-Afrika med pappa, og halvbroren min er av den typen som ikke lar dem gå ut av huset alene om de ikke er bevæpnet og/eller har med seg leievakt eller ham). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg