Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åneidu. Det ligger haugevis av spill fra gamle nintendo-konsoller og venter på wii store :)

Alt fra Super Metroid (!) til Final Fantasy 1,2 og 4, Mario kart, alle de gamle mario-spillene, alt mulig rart.

Og masse Sega, konami, Commodore 64 (Last ninja 1 og 2!), masse capcom slåssespill, zelda ocarina of time..gull.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg skal pakke resten av stæsjet ut i bilen, vel, ut i en henger. Håper vi får plass, og hvis ikke, lå jeg våken til halv fire pga. de drita fulle venna mine som var utenfor og festa og tok farvel med hverandre (jeg kunne ikke være med, pakking og vasking ftl, samt at spriten alt var bært ut i bilen. -_-) og fikk da ordna meg en deal med en av dem om at jeg kan lagre et skap, et nattbord og et par esker og hva enn vi ikke får plass til hos ham.

Lenke til kommentar

Lærere som gir deg tips om hvordan du kan få et ligg, samt deler historier om hva han gjorde, på en bar for og få seg. Var på teltur med et par kompiser, så var det noen lærere som hadde sånn blåtur, selvom mesteparten var dratt, og bare noen få var igjen. Så der var vi resten av kvelden, lo av lærern (samme som delte historien) som faen ikke klarte og treffe en ballong med pil og bue, men var nok pga alkoholen det. Så hva gjorde dere:P ?

Lenke til kommentar

Jeg skal ut i byen og finne en sånn trådløs-dings til xboxen min. Så den også kommer på nett uten kabel tvers over gulvet. Fikk kobla opp trådløs modem/ruter igår kveld. Herlig. Da kom både Wii, DS'en, mobiltlf og PC på nett uproblematisk. Har aldri hatt nett på DS fordi jeg ikke hadde trådløst før, så der har jeg en hel ny "verden" av programmer og spill å utforske.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...