Bytex Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg har spilt Super Mario Galaxy 2 et par timer. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Eneste grunnen til at jeg vil kjøpe Wii er Mario Kart : Double dash og Super Smash Bros Brawl Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Åneidu. Det ligger haugevis av spill fra gamle nintendo-konsoller og venter på wii store Alt fra Super Metroid (!) til Final Fantasy 1,2 og 4, Mario kart, alle de gamle mario-spillene, alt mulig rart. Og masse Sega, konami, Commodore 64 (Last ninja 1 og 2!), masse capcom slåssespill, zelda ocarina of time..gull. Endret 12. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 !!! Er et par spill til som jeg kom på. Mortal Kombat Armageddon f.eks Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Danny: Tyler, These friends of yours. They wouldn't be by any chance Nazi's would they? Taylor: ...I prefer to call them politically challenged. http://www.youtube.com/watch?v=gug5ViK3KSw Endret 12. juni 2010 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Starter dagen med Crazy Town, insta feel cool Endret 12. juni 2010 av Vowels Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Mooorn! Står tidlig opp for å dra på IKEA! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hvis noen lurer på om de er de eneste dumme oppi her, kan jeg slenge meg på og si at mine karakterer ikke er særlig gode de heller Ingen 2-ere dette året da hvertfall Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 God morgen. Hodet prøvde å våkne kl 8 i dag, men fikk slått den av igjen til nå. Lørdag folkens, hva skal dere i dag? Jeg skal opp til søster å spise taco i dag nom nom Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg skal pakke resten av stæsjet ut i bilen, vel, ut i en henger. Håper vi får plass, og hvis ikke, lå jeg våken til halv fire pga. de drita fulle venna mine som var utenfor og festa og tok farvel med hverandre (jeg kunne ikke være med, pakking og vasking ftl, samt at spriten alt var bært ut i bilen. -_-) og fikk da ordna meg en deal med en av dem om at jeg kan lagre et skap, et nattbord og et par esker og hva enn vi ikke får plass til hos ham. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg skal lage biffmiddag med bernaise, salat og pommes chateu til min kjære når han er ferdig på jobben. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg skal spise en jævlig god middag og kose meg med fotball. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Lærere som gir deg tips om hvordan du kan få et ligg, samt deler historier om hva han gjorde, på en bar for og få seg. Var på teltur med et par kompiser, så var det noen lærere som hadde sånn blåtur, selvom mesteparten var dratt, og bare noen få var igjen. Så der var vi resten av kvelden, lo av lærern (samme som delte historien) som faen ikke klarte og treffe en ballong med pil og bue, men var nok pga alkoholen det. Så hva gjorde dere:P ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Lørdag folkens, hva skal dere i dag?Planen var å ta en tur opp på Ulriken, men gidder ikke i regnværet. Dessuten flyr jeg på dass som en annen jøde og driter. Så tror det blir i morgen i stedet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg skal ut i byen og finne en sånn trådløs-dings til xboxen min. Så den også kommer på nett uten kabel tvers over gulvet. Fikk kobla opp trådløs modem/ruter igår kveld. Herlig. Da kom både Wii, DS'en, mobiltlf og PC på nett uproblematisk. Har aldri hatt nett på DS fordi jeg ikke hadde trådløst før, så der har jeg en hel ny "verden" av programmer og spill å utforske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg