hanbjo Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 I mitt tilfelle: Jeg klarte oppgaven med glans, og overasket begge sensorene med mine kunskaper om feilsøking på forsterker, bruk av oscilloscope, signalgenerator, strømforsyning og andre måleinstrumenter.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Get the fuck on facebook!!!! *madface*/*sadface* jaja, da tok vi en veldig tidlig kveld siden man skal på jobb kl 9 i morra... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvorfor får alle her inne 6er på eksamen? Man hører vel ikke om de som får dårlige karakterer/stryker? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg får neppe sekser på eksamen i år. Herre. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Get the fuck on facebook!!!! *madface*/*sadface* jaja, da tok vi en veldig tidlig kveld siden man skal på jobb kl 9 i morra... Klokka 9 er jo et veldig greit tidspunkt å begynne på jobb. Værre med klokka halv 8, eller 7. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Har stått opp alt for mange helger i halv 6-tida i seilhelger. Det føles litt rart å sove ut i uka... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvorfor får alle her inne 6er på eksamen? Man hører vel ikke om de som får dårlige karakterer/stryker? Da kan jeg være den første å innrømme at jeg har fått både 2 og 3 i år. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Knall! Satte meg endelig ned og installerte det gamle Zyxel multimodemet jeg har hatt liggende siden jeg flyttet inn og bestilte ADSL. Og vips, så hadde jeg trådløst nett til Wii, DS og mobiltelefon, og wired til PC'n Bare å skaffe en sånn trådløs dings til Xboxen så jeg slipper ha kabel over gulvet til den også. Endret 11. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvorfor får alle her inne 6er på eksamen? Man hører vel ikke om de som får dårlige karakterer/stryker? Da kan jeg være den første å innrømme at jeg har fått både 2 og 3 i år. Det har ikke jeg. Also: Filmen på FEM er så blodharry at jeg klarer ikek la være å se. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 I mitt tilfelle: Jeg klarte oppgaven med glans, og overasket begge sensorene med mine kunskaper om feilsøking på forsterker, bruk av oscilloscope, signalgenerator, strømforsyning og andre måleinstrumenter.. Jeg har lagt merke til at alle de som får 6ere enten går elektro, helse, media eller idrett. Sikkert fordi de får lettere oppgaver i og med at de ikke er så smarte som oss på SSP. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Fint for deg det. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvorfor får alle her inne 6er på eksamen? Man hører vel ikke om de som får dårlige karakterer/stryker? Da kan jeg være den første å innrømme at jeg har fått både 2 og 3 i år. Google-translate redda fransk-karakteren min opp på 4ern, ellers hadde jeg i hvert fall hatt en 3er... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvorfor får alle her inne 6er på eksamen? Man hører vel ikke om de som får dårlige karakterer/stryker? Da kan jeg være den første å innrømme at jeg har fått både 2 og 3 i år. Jeg strøk i matte Men ellers var det bare 3, 4 og 5. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Jeg har ingenting dårligere enn 5 dette semesteret. Forrige semester fikk jeg en SVAK 2 på en religionsprøve. Edit: Går studiespesialiserende, forresten. Endret 11. juni 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Hvorfor får alle her inne 6er på eksamen? 6er på to muntlige eksamener på rad, begge avsluttende i 3. klasse VGS. Gode tips: Vær selvsikker når du snakker og snakk med en tone som gjør at sensor tror at du kan det du snakker om. Dersom du begynner med "eh. uhm" etc blir det fort en god del flere spørsmål enn om du snakker flytende og selvsikkert 5.4 eller 5.5 i snitt i år forøvrig. Endret 11. juni 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg fikk best karakter på muntlig eksamen i kristendom (i 1993 altså), rett og slett fordi jeg var så hardc00re svartmetaller at jeg måtte vite ALT om "fienden", så jeg slukte til meg alt vi lærte i timene pga interessen for religion. 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) 5.4 eller 5.5 i snitt i år forøvrig. Men for helvete da. Er jeg den eneste dumme her? Leif kommer for å understreke det jeg sier. Endret 11. juni 2010 av Coa Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 I mitt tilfelle: Jeg klarte oppgaven med glans, og overasket begge sensorene med mine kunskaper om feilsøking på forsterker, bruk av oscilloscope, signalgenerator, strømforsyning og andre måleinstrumenter.. Jeg har lagt merke til at alle de som får 6ere enten går elektro, helse, media eller idrett. Sikkert fordi de får lettere oppgaver i og med at de ikke er så smarte som oss på SSP. Dobbelposting, men jeg må bare svare på denne her. Hvor har du det fra at de på yrkesfag er mindre smarte enn de på SSP? Det at de går på yrkesfag viser jo bare at de vet hva de vil med livet sitt. I motsetning av 90% av folkene jeg går i klasse med. De på yrkesfag jobber gjerne med fagene fordi de har en interesse av det. Ytterst på SSP som jobber i alle allmennfagene. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Ser sånn ut Coa Neida Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg har lagt merke til at alle de som får 6ere enten går elektro, helse, media eller idrett. Sikkert fordi de får lettere oppgaver i og med at de ikke er så smarte som oss på SSP. Dobbelposting, men jeg må bare svare på denne her. Hvor har du det fra at de på yrkesfag er mindre smarte enn de på SSP? Det at de går på yrkesfag viser jo bare at de vet hva de vil med livet sitt. I motsetning av 90% av folkene jeg går i klasse med. De på yrkesfag jobber gjerne med fagene fordi de har en interesse av det. Ytterst på SSP som jobber i alle allmennfagene. Snittet på elektro på skolen min i fjor var vel 2.3. Helse var ikke mye bedre. Media hadde derimot et relativt høyt snitt. Det var for øvrig trolling fra min side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg