Gjest medlem-1432 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Ja, noen har kansje et litt mere sosialt liv enn noen av oss andre. hehh. fredagskveld liksom. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 En rolig fredagskveld med øl og egne tanker går ann det og. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvorfor sa ingen at det ikke er stipend i Juni?! Nå er 90% av planene mine, denne dagen og forsåvidt hele ferien min ødelagt... Dette trodde jeg de fleste visste. Du burde ha visst det selv egentlig også om du hadde lest i papirene du fikk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvorfor sa ingen at det ikke er stipend i Juni?! Nå er 90% av planene mine, denne dagen og forsåvidt hele ferien min ødelagt... Hjelper ikke så veldig på jævla hodepinen jeg har hatt i hele dag Hvordan er det mulig og ikke få det med seg? skyld på deg selv. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Ut å møte et forummedlem senere i dag tror jeg Eller i morgen Late faen Endte opp med at jeg spilte Bridge på skolen, i helgen. Med noen som virket som om de var både 3 og 4 år yngre enn de egentlig var. Hoppe rundt å lage lydefekter og eksplosjonslyder er win Det skal også sies at jeg ikke kan bridge.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvorfor sa ingen at det ikke er stipend i Juni?! Nå er 90% av planene mine, denne dagen og forsåvidt hele ferien min ødelagt... Dette trodde jeg de fleste visste. Du burde ha visst det selv egentlig også om du hadde lest i papirene du fikk. Hadde sikkert visst det dagen jeg satt med papirene, men er ikke sånt jeg har fremme hver dag... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Dere burde forresten lese denne: http://www.thrivenotes.com/lets-help-germinate-this-seed/comment-page-1 En mann som har møtt gud. Og gud er visst ikke helt som de fleste tror. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 En rolig fredagskveld med øl og egne tanker går ann det og. Det går veldig fint ann det ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvem er den franskmannen som ligner litt på Nicholas Cage? Han er litt bråkmaker og har et arr i ansiktet elns. Hvilken bransje befinner denne franskmannen seg i? edit: Det må være Franck Ribery! Det stemmer. Åh, lei av å pakke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Gaahhh...NÅ finner jeg ut at jeg må ha en "Wii LAN Adapter" for å komme meg på internett uten trådløst nett. Håper de har sånne på spaceworld eller elkjøp eller gamestop. Tur ut i morra også mao. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Ja, noen har kansje et litt mere sosialt liv enn noen av oss andre. hehh. fredagskveld liksom. Got that right. Gaahhh...NÅ finner jeg ut at jeg må ha en "Wii LAN Adapter" for å komme meg på internett uten trådløst nett. Håper de har sånne på spaceworld eller elkjøp eller gamestop. Tur ut i morra også mao. Kommer ikke Wii med LAN-tilkobling? Lol? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg blir meget fort påvirket når jeg ikke har spist så mye. Er meget meget meget svimmer nå hvis dere lurer. Og tastaturet er stoooooort Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Nei, er bare USB-porter på baksiden. De forventer visst at alle i verden har trådløst nett i stua. Dæven altså hvis ingen butikker i Drammen har den adapteren..jeg vil bruke virtual console og laste ned Super mario, zelda og C64-spill!! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg har en 30m LAN-kabel som går så og si hele huset rundt dersom noe eller noen skulle finne på å trenge den - som når jeg satte opp Xboxen for første gang i stua og måtte ha kablet for å få lastet ned driveren til wifi-adapteren. Vil du låne den? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=5s8W0OKw-jY&feature=related 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg blir meget fort påvirket når jeg ikke har spist så mye. Er meget meget meget svimmer nå hvis dere lurer. Og tastaturet er stoooooort Får jeg anbefale deg å spise noe? *dele ut en god gulrotkake til* Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Har en 25 meters LAN kabel liggende jeg også. Den har støttet meg i tykt og tynt i mange år. Er så ufattelig deilig å ha denne liggende lett tilgjengelig i tilfelle den trengst. Pluss at streaming av HD-materiale går særs dårlig gjennom wifi ^^ God kveld forresten Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hmm kabel har jeg i massevis før. Men Wii har ingen innganger for sånt, så jeg må ha en egen adapter som plugges i en USB-port bakpå. *Annoyed* Og det skulle ikke forbause meg om dette ikke er butikkvare, så jeg må bestille online og vente ei uke. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Og ikke bli overrasket over at det er overpriset langt oppi skyene. Nintendo er flinke med slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg