Bytex Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det kan du finne ut her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1235045 Det er en jævla plastfløyte som visstnok er "fotballkultur" i afrika. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Fint, trodde jeg var alene om å ikke se på det. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 det er så jævla irriterende at jeg nesten ikke gidder å se på fotball vm... Orker faen ikke å høre på et vepsebol i 90 min Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 det er så jævla irriterende at jeg nesten ikke gidder å se på fotball vm... Orker faen ikke å høre på et vepsebol i 90 min Men alikevel stemte du "nei" til at vevezulaer skal være forbudt under VM i Vevezula-tråden Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg tror ikke arrangørene leser den pollen på diskusjon.no likevel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 hva skjer med at publikum på vm stadion høres ut som et jævla vepsebol? :!: Det er nå en ting, det er visst noen problemer med lyden også, i alle fall på TV2. Blir stadig vekk avbrutt. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 det er så jævla irriterende at jeg nesten ikke gidder å se på fotball vm... Orker faen ikke å høre på et vepsebol i 90 min Men alikevel stemte du "nei" til at vevezulaer skal være forbudt under VM i Vevezula-tråden huh? da misforsto jeg spørsmålet, hehe. Jeg vil at dem skal bli forbudt :!: Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg tror ikke arrangørene leser den pollen på diskusjon.no likevel. Nei, kanskje ikke Jeg synes Sør-Afrika-Mexico-kampen var mer underholdende, selvom Frankrike har hatt et par sjanser. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvem er den franskmannen som ligner litt på Nicholas Cage? Han er litt bråkmaker og har et arr i ansiktet elns. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 hva skjer med at publikum på vm stadion høres ut som et jævla vepsebol? :!: Lurer på det jeg og, veldig irriterende. Disclaimer: Jeg ser ikke på VM, jeg jobber med eksamen, men pappa ser på VM ca 3m unna. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Hvem er den franskmannen som ligner litt på Nicholas Cage? Han er litt bråkmaker og har et arr i ansiktet elns. Hvilken bransje befinner denne franskmannen seg i? edit: Det må være Franck Ribery! Endret 11. juni 2010 av Sondre Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Emulatorer er for kjerringer. Ekte menn kjøper ekte vare. Forresten skal jeg ha meg en sånn: http://www.youtube.com/watch?v=hymNZAgD22c Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Grand Theft Auto Kjedelig kveld på diskusjon.no må jeg si. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvorfor sa ingen at det ikke er stipend i Juni?! Nå er 90% av planene mine, denne dagen og forsåvidt hele ferien min ødelagt... Hjelper ikke så veldig på jævla hodepinen jeg har hatt i hele dag Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Lurte på om jeg skulle ta en My Name Is Earl maraton. Har 4 sesonger å gå igjennom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg