Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har idèe om hva som min 18 år gamle bror kanskje vil ha/trenger i bursdagsgave? Han skal flytte til sommeren, så kanskje noe som er praktisk i nytt hus/leilighet? :)

Er helt klar over at dere ikke har noe forutsetning for å finne noe perfekt til han.

Lenke til kommentar

Noen som har idèe om hva som min 18 år gamle bror kanskje vil ha/trenger i bursdagsgave? Han skal flytte til sommeren, så kanskje noe som er praktisk i nytt hus/leilighet? :)

Er helt klar over at dere ikke har noe forutsetning for å finne noe perfekt til han.

En bil! PS: Ikke så veldig praktisk i selve leiligheten!

Endret av Sondre
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Morgenkåpe. Lover deg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ting som han trenger i leiligheten er lurt.

Alt fra kopper, glass, bestikk ol. Diverse pynt. Elektriske apparater som vannkoker, kaffetrakter, vaffelhjern, brødrister osv

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...