Lemon Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Slimda: Hahaha. Tror jeg klarer meg. Enn så lenge. Åja, slike kompjutere, ja, sånt forstår ikke jeg meg så mye på, men du får kose deg! Endret 11. juni 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Slimda: Hahaha. Tror jeg klarer meg. Enn så lenge.Bare vent. En dag, når husmorskapet får deg på kanten, så kommer rørleggeren og viser sprekka si mens han gjør mandig arbeid. Tsk tsk! Mange barn som blir født på den måten gitt! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hmz. Får skaffe meg et kyskhetsbelte eller noe. 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Slimda: Hahaha. Tror jeg klarer meg. Enn så lenge.Bare vent. En dag, når husmorskapet får deg på kanten, så kommer rørleggeren og viser sprekka si mens han gjør mandig arbeid. Tsk tsk! Mange barn som blir født på den måten gitt! Hvem faen trenger rørlegger, gjør da ting selv... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg skal bli husmor! Det har vært planen min helt siden jeg så hvor vellykka søstersen er utdanningsmessig (selv om hun har begynt å slacke nå, nyter alcohol og drar til Kaliforniens lande for å leve et slaraffenliv). Bli husmor hos henne og oppdra barna hennes og lære dem folkeskikk og slikt. ^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg skal bli husmor! Det har vært planen min helt siden jeg så hvor vellykka søstersen er utdanningsmessig (selv om hun har begynt å slacke nå, nyter alcohol og drar til Kaliforniens lande for å leve et slaraffenliv). Bli husmor hos henne og oppdra barna hennes og lære dem folkeskikk og slikt. ^^ Jeg lo høyt! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvem faen trenger rørlegger, gjør da ting selv... Jammen det har ikke du tid til, for du sitter på datarommet og banner over en server som har kræsjet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvem faen trenger rørlegger, gjør da ting selv... Jammen det har ikke du tid til, for du sitter på datarommet og banner over en server som har kræsjet. Faen du sier noe, får fikse det når jeg kommer hjem fra jobb da. Etter at jeg har spist middagen som var ferdig til jeg kom hjem Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg skal bli husmor! Det har vært planen min helt siden jeg så hvor vellykka søstersen er utdanningsmessig (selv om hun har begynt å slacke nå, nyter alcohol og drar til Kaliforniens lande for å leve et slaraffenliv). Bli husmor hos henne og oppdra barna hennes og lære dem folkeskikk og slikt. ^^ Jeg lo høyt! ^^ Jeg skal lære barna hennes å elske bøker, kortspill og brettspill, muligens et og annet pc-spill / tv-spill, vi får se. Samt at sminke, parfyme og horeklær er fyfy. Så, shitkids ... Hvem satser dere på vinner VM i år? ;D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Satser på å til nøds se finalen...eller...det kan vel hende det blir noen kamper etter som det blir noen nattevakter framover. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Satser på Nederland jeg Og selvfølgelig holder jeg med Danmark, uansett hvor lite håp jeg har for de Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Har egentlig tatt helg jeg nå... Men det regner så frojævlig ute at jeg ikke har orket å gå hjem Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Så, shitkids ... Hvem satser dere på vinner VM i år? ;D England, mitt England. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Er det noen som kan hjelpe meg? Det var en Scrubs episode hvor Elliot stod utenfor en buss, hvor hun skulle møte en hun hadde møtt på nettet, når bussen åpnet seg kom det en mann fra militære ut, i en rullestol. I den scenen var det en sang som spilte, fra en cd-spiller Elliot hadde tatt med seg, tror den handlet om roser, eller noe. Noen som husker hvilken sang det er snakk om? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg har ikke peiling på fotball etter 01/02 (som var den siste brukbare sesongen med CM-spill), men jeg går for Argentina. No doubt. Maradona Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Er det noen som kan hjelpe meg? Det var en Scrubs episode hvor Elliot stod utenfor en buss, hvor hun skulle møte en hun hadde møtt på nettet, når bussen åpnet seg kom det en mann fra militære ut, i en rullestol. I den scenen var det en sang som spilte, fra en cd-spiller Elliot hadde tatt med seg, tror den handlet om roser, eller noe. Noen som husker hvilken sang det er snakk om? Finner den kanskje her? http://scrubs.mopnt.com/music/?s=1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Har egentlig tatt helg jeg nå... Men det regner så frojævlig ute at jeg ikke har orket å gå hjem Har du ikke paraply? Er du bergenser og har ikke paraply? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg