Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slimda: Hahaha. Tror jeg klarer meg. Enn så lenge.
Bare vent. En dag, når husmorskapet får deg på kanten, så kommer rørleggeren og viser sprekka si mens han gjør mandig arbeid. Tsk tsk! Mange barn som blir født på den måten gitt!
Lenke til kommentar
Slimda: Hahaha. Tror jeg klarer meg. Enn så lenge.
Bare vent. En dag, når husmorskapet får deg på kanten, så kommer rørleggeren og viser sprekka si mens han gjør mandig arbeid. Tsk tsk! Mange barn som blir født på den måten gitt!

Hvem faen trenger rørlegger, gjør da ting selv...

Lenke til kommentar

Jeg skal bli husmor! :D

Det har vært planen min helt siden jeg så hvor vellykka søstersen er utdanningsmessig (selv om hun har begynt å slacke nå, nyter alcohol og drar til Kaliforniens lande for å leve et slaraffenliv).

Bli husmor hos henne og oppdra barna hennes og lære dem folkeskikk og slikt. ^^

Lenke til kommentar

Det har vært planen min helt siden jeg så hvor vellykka søstersen er utdanningsmessig (selv om hun har begynt å slacke nå, nyter alcohol og drar til Kaliforniens lande for å leve et slaraffenliv).

Jeg lo høyt!

Lenke til kommentar

Hvem faen trenger rørlegger, gjør da ting selv...

Jammen det har ikke du tid til, for du sitter på datarommet og banner over en server som har kræsjet. :p

Faen du sier noe, får fikse det når jeg kommer hjem fra jobb da. Etter at jeg har spist middagen som var ferdig til jeg kom hjem ;)

Lenke til kommentar

Jeg lo høyt!

^^

Jeg skal lære barna hennes å elske bøker, kortspill og brettspill, muligens et og annet pc-spill / tv-spill, vi får se.

Samt at sminke, parfyme og horeklær er fyfy.

Så, shitkids ... Hvem satser dere på vinner VM i år? ;D

Lenke til kommentar

Er det noen som kan hjelpe meg? Det var en Scrubs episode hvor Elliot stod utenfor en buss, hvor hun skulle møte en hun hadde møtt på nettet, når bussen åpnet seg kom det en mann fra militære ut, i en rullestol. I den scenen var det en sang som spilte, fra en cd-spiller Elliot hadde tatt med seg, tror den handlet om roser, eller noe. Noen som husker hvilken sang det er snakk om?

Lenke til kommentar

Er det noen som kan hjelpe meg? Det var en Scrubs episode hvor Elliot stod utenfor en buss, hvor hun skulle møte en hun hadde møtt på nettet, når bussen åpnet seg kom det en mann fra militære ut, i en rullestol. I den scenen var det en sang som spilte, fra en cd-spiller Elliot hadde tatt med seg, tror den handlet om roser, eller noe. Noen som husker hvilken sang det er snakk om?

Finner den kanskje her? http://scrubs.mopnt.com/music/?s=1

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...