Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg skal ikke nekte for at kvinner eksiterer kun som et suplement til en manns liv og for hans nytelse, men jeg mener bestemt at de har kjønnsdrift. Selv om utallige forskere har bevist at menn er både psykisk og fyskisk overlegne kvinner, er det uten unntak, også bevisst at kvinner har mange av de samme driftene som menn. På lik linje som at aper også har mange av de samme atferdsmønsterene som mennesker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tull og tøys fra ene til annen! Bare kvakksalveri og heksekunster! Kvinner eier ikke perversiteter, og kvier seg fra å utføre sin mening med livet, som å føre genene våre videre i vårt avkom.

Fysjameg!

men sånn helt seriøst, kakao er fryktelig godt sammens med vafler. :D

Lenke til kommentar

Jenter tenker ikke perverst. Ikke promper eller fiser de heller. JEnter er så rene og pene at bare et blikk fra oss gjør dem gravide og skitne.

Men bæsje, det gjør de. Selv de pene og heite jentene. Og raper som fullvoksne menn på fylla. :p

Nei nei nei! Hysj! Ikke ødelegg idyllen min!

Ha ha ha!

YES!

Endelig ferdig med fagprøven.

Grats! :D

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal orke å se en eneste kamp i VM. Jeg kjenner jo bare til folk som nærmer seg 40 og fortsatt spiller. :p

No fun når jeg ikke har noen navn å forholde meg til.

Oh well, satser på at Argentina vinner. Maradona burde klare å føre laget sitt til seier nå som i '86. ^^

Lenke til kommentar

Høres bra ut. Vi har suppe hver mandag, kjøttrett hver tirsdag, fisk hver onsdag, kaninfór hver torsdag og vafler hver fredag.

Ganske greit, egentlig.

Er en slik fast ordning hos oss i Oslo også. Men har aldri satt meg skikkelig inn i systemet og blir overrasket hver gang de serverer fisk.

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar

Jeg har det ganske greit nå da. Har sovet mer eller mindre fram til nå, kun avbrutt av at Petter kom innom med mat og kos i lunsjen. Tror jeg skal si opp jobben og bli sånn husmor.

Husmor er jo det perfekte yrket til å ha "noen på sia". Manne på jobb? Ring rørleggern!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...