Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det har seg jo slik at alle innleggene jeg har laget i dag ikke har vært idiotiske poster uten mening og grunn, med mindre en administrator kan vise meg hvor jeg begikk feilen står jeg på mitt.

Ny avatar ser jeg, forresten. :)

Edit:

Nå har jeg enda mindre poster, hva skjer med det?

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Eksamen i morra gitt..

.. slenger meg ned i sofan med en episode av Mythbusters =)

:tease:

Eksamen på en Mandag? En du må øve til, da eller? Litt dumt å sette en eksamen på Mandag, ikke sjangs i verden at folk kommer til å øve til den. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Eksamen i morra gitt..

.. slenger meg ned i sofan med en episode av Mythbusters =)

:tease:

Eksamen på en Mandag? En du må øve til, da eller? Litt dumt å sette en eksamen på Mandag, ikke sjangs i verden at folk kommer til å øve til den. :dontgetit:

Eksamen i morra gitt.. ;)

Eller "i morgen" som det også kalles.. Jeg er godt forberedt, så en episode av Mythbusters skader ikke.

Lenke til kommentar

Herregud, er jeg dum eller? Trodde det var Søndag i dag. Jeg har jo til og med vært på skolen i dag. :blush:

Edit:

Kan en Administrator fortelle meg hvorfor jeg synker med en post på topp 20 dagens postere hver gang jeg skriver et innlegg? Jeg hadde rundt 60 innlegg, så har jeg synket til 44. Noen som vil fortelle meg hvorfor?

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Herregud, er jeg dum eller? Trodde det var Søndag i dag. Jeg har jo til og med vært på skolen i dag. :blush:

Edit:

Kan en Administrator fortelle meg hvorfor jeg synker med en post på topp 20 dagens postere hver gang jeg skriver et innlegg? Jeg hadde rundt 60 innlegg, så har jeg synket til 44. Noen som vil fortelle meg hvorfor?

hvorfor bry seg? :hmm:

Lenke til kommentar

Edit:

hvorfor bry seg? :hmm:

Jeg bryr meg ikke, bare lurer på hvorfor det skjer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...