Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten, jeg fant det ut. Jeg er nr. 3 med mest innlegg i dag. :tease:

Nyskjerrig i dag? :p

Jeg kom hjem tidlig i dag, og bestemte meg for å finne nye tråder jeg kunne skrive i. Det har vist funket, med tanke på at jeg er på 1 plass nå, hvis du ikke ser på gjest som en bruker. Det er nok noe jeg kommer til å fortsette med framover. Det var så ille at jeg nesten lot være å være på forumet for tiden, fordi jeg skrev kun i de samme gamle trådene hver eneste dag, og det var ikke spesiellt gøy etter noen uker. For ikke å snakke om det faktum at trådene nesten aldri oppdaterte seg, utenom den her, selfølgelig. Folk har jo munndiare til tusen i akkurat denne tråden. :thumbup: ( Jeg spammer ikke, for å komme til første plass heller. Jeg skriver svar som gir mening og handler om temaet, så ikke kom å si at jeg spammer. :) )

hva i all verden... hadde visst sovna i sta og var 100 % sikker på at det var morgen igjen :p

Trodde jeg hadde sovet over eksamen på Tirsdag.

Viste seg at jeg hadde slukna i en time. :p

Ble du ikke vekket? :ermm: Vi kunne ikke engang reise oss når vi var ferdige uten tillatelse. :roll:

Endret av Romis
Lenke til kommentar

hva i all verden... hadde visst sovna i sta og var 100 % sikker på at det var morgen igjen :p

haha det kan umulig ha føltes digg før du fant ut av det :p

jeg hadde bare en awesome parkour drøm nå i sta :p

Lenke til kommentar

Vokste ikke folk av seg den "OMG JEG MÅ PÅ TOPPLISTEN" i SO6 en gang?

Edit: Altså, for forumet, ikke i snakketråden.

Jeg gjør det ikke for å komme på førsteplassen som sagt. Hovedgrunnen til at jeg ligger der er fordi jeg har funnet nye tråderr å poste i. Dessuten har jeg fått endel hjelp med vannkjølingsutstyr til pc'en jeg skal bestille, men mer om det i posten jeg skrev litt lengre opp. Les innlegget mitt før du kritiserer. :)

Jeg håper for din skyld det var en Lucid/Lucive drømm?

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Fikk jo panikk!

Løp bort på skolen, og der var det helt tomt. Falt ned på kne og ropte ut: "FAAAEENN!" Helt random kommer vaktmestern ut og forklarer at det var Mandag, ikke Tirsdag! :!:

Ble du ikke vekket? :ermm: Vi kunne ikke engang reise oss når vi var ferdige uten tillatelse. :roll:

Bor på hybel. :new_woot:

Lenke til kommentar

Seriøst. Jeg presterte å ødelegge ryggen på trening i dag. Dummest ever. Vi løp fram og tilbake på en jævla basketballbane for å varme opp, og så får jeg kink i ryggen når jeg skal snu meg. Hva faen? Løp meg varm og trente i 90 min, og når jeg så ble kald, vel, it hurts. Bummer.

Lenke til kommentar

Kan jo ikke "ta deg fri". Det er ikke skolen. Du må jo be om fri også må de eventuellt erstatte deg med noen andre på ditt skift.

Eventuellt ringe sjefen og si "host host jeg er forkjøla host host"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...