Shikaru Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 hva i all verden... hadde visst sovna i sta og var 100 % sikker på at det var morgen igjen Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 hva i all verden... hadde visst sovna i sta og var 100 % sikker på at det var morgen igjen Trodde jeg hadde sovet over eksamen på Tirsdag. Viste seg at jeg hadde slukna i en time. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Forresten, jeg fant det ut. Jeg er nr. 3 med mest innlegg i dag. Nyskjerrig i dag? Jeg kom hjem tidlig i dag, og bestemte meg for å finne nye tråder jeg kunne skrive i. Det har vist funket, med tanke på at jeg er på 1 plass nå, hvis du ikke ser på gjest som en bruker. Det er nok noe jeg kommer til å fortsette med framover. Det var så ille at jeg nesten lot være å være på forumet for tiden, fordi jeg skrev kun i de samme gamle trådene hver eneste dag, og det var ikke spesiellt gøy etter noen uker. For ikke å snakke om det faktum at trådene nesten aldri oppdaterte seg, utenom den her, selfølgelig. Folk har jo munndiare til tusen i akkurat denne tråden. ( Jeg spammer ikke, for å komme til første plass heller. Jeg skriver svar som gir mening og handler om temaet, så ikke kom å si at jeg spammer. ) hva i all verden... hadde visst sovna i sta og var 100 % sikker på at det var morgen igjen Trodde jeg hadde sovet over eksamen på Tirsdag. Viste seg at jeg hadde slukna i en time. Ble du ikke vekket? Vi kunne ikke engang reise oss når vi var ferdige uten tillatelse. Endret 10. juni 2010 av Romis Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Vokste ikke folk av seg den "OMG JEG MÅ PÅ TOPPLISTEN" i SO6 en gang? Edit: Altså, for forumet, ikke i snakketråden. Endret 10. juni 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 hva i all verden... hadde visst sovna i sta og var 100 % sikker på at det var morgen igjen Trodde jeg hadde sovet over eksamen på Tirsdag. Viste seg at jeg hadde slukna i en time. haha det kan umulig ha føltes digg før du fant ut av det jeg hadde bare en awesome parkour drøm nå i sta Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Vokste ikke folk av seg den "OMG JEG MÅ PÅ TOPPLISTEN" i SO6 en gang? Edit: Altså, for forumet, ikke i snakketråden. Jeg gjør det ikke for å komme på førsteplassen som sagt. Hovedgrunnen til at jeg ligger der er fordi jeg har funnet nye tråderr å poste i. Dessuten har jeg fått endel hjelp med vannkjølingsutstyr til pc'en jeg skal bestille, men mer om det i posten jeg skrev litt lengre opp. Les innlegget mitt før du kritiserer. hva i all verden... hadde visst sovna i sta og var 100 % sikker på at det var morgen igjen Trodde jeg hadde sovet over eksamen på Tirsdag. Viste seg at jeg hadde slukna i en time. haha det kan umulig ha føltes digg før du fant ut av det jeg hadde bare en awesome parkour drøm nå i sta Jeg håper for din skyld det var en Lucid/Lucive drømm? Endret 10. juni 2010 av Romis Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 nah har ikke det så ofte. men driver med parkour så det var ikke så veldig far fetched Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 haha det kan umulig ha føltes digg før du fant ut av det jeg hadde bare en awesome parkour drøm nå i sta Fikk jo panikk! Løp bort på skolen, og der var det helt tomt. Falt ned på kne og ropte ut: "FAAAEENN!" Helt random kommer vaktmestern ut og forklarer at det var Mandag, ikke Tirsdag! :!: Ble du ikke vekket? Vi kunne ikke engang reise oss når vi var ferdige uten tillatelse. Bor på hybel. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Seriøst. Jeg presterte å ødelegge ryggen på trening i dag. Dummest ever. Vi løp fram og tilbake på en jævla basketballbane for å varme opp, og så får jeg kink i ryggen når jeg skal snu meg. Hva faen? Løp meg varm og trente i 90 min, og når jeg så ble kald, vel, it hurts. Bummer. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Har jeg lov å slippe jobb denne helga for å lese meg frem til eksamen? Har eksamen på Mandag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Har jeg lov å slippe jobb denne helga for å lese meg frem til eksamen? Har eksamen på Mandag. Er du oppsatt på vakter? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Har jeg lov å slippe jobb denne helga for å lese meg frem til eksamen? Har eksamen på Mandag. Er du oppsatt på vakter? Jau. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Har jeg lov å slippe jobb denne helga for å lese meg frem til eksamen? Har eksamen på Mandag. Er du oppsatt på vakter? Jau. Spør sjefen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Det vet vel sjefen din mye bedre enn oss Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Det vet vel sjefen din mye bedre enn oss Jeg har hørt at du kan ta deg fri hvis du har eksamen/må lese til det. Ville bare vite om det var rett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Kan jo ikke "ta deg fri". Det er ikke skolen. Du må jo be om fri også må de eventuellt erstatte deg med noen andre på ditt skift. Eventuellt ringe sjefen og si "host host jeg er forkjøla host host" Endret 10. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Snakk med sjefen om det. Du har ikke krav på fri, og i hvert fall ikke på så kort varsel. Snakk gjerne også med noen som kan steppe inn for deg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hvis ikke går det på pliktighet og det er sånt som spres seg som gressbrann i jobbmiljøet. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Går det noe bra på TV i kveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg