Yavel Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Kan jo alltids dra ut neglene så du ikke har noe å bite på... har snart ikke negler igjen, derfor det er et problem, er litt vondt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ah, så herlig! Gjengen som sitter her på skolen med meg, bestemte seg for at de ville ha grillmat, det er jo sol og varmt ute, så vi stakk på Spar, kjøpte griller og grillmat og pils (ikke minst!) og satte oss til i solsteika. Ble faen så kos! 11 stykk + ei hyperaktiv bikkje og masse kos. Flott avslutning på skoleåret. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Øh, ja...jeg dro meg akkurat ut av den svette senga nå kl 19. Så er det 2 timer til jeg skal på jobb i hele natt. Det føles ikke herlig. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 tips til hvordan jeg kan slutte med og bite negler Bestem deg for det. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 tips til hvordan jeg kan slutte med og bite negler Ta fingeren ut av munnen. 1 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ah, så herlig! Gjengen som sitter her på skolen med meg, bestemte seg for at de ville ha grillmat, det er jo sol og varmt ute, så vi stakk på Spar, kjøpte griller og grillmat og pils (ikke minst!) og satte oss til i solsteika. Ble faen så kos! 11 stykk + ei hyperaktiv bikkje og masse kos. Flott avslutning på skoleåret. Det hørtes digg ut. Må se å få gjort no lignende med folket i klassen selv. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 tips til hvordan jeg kan slutte med og bite negler Neglelakk kan fungere. Eller så fins det sånn som smaker dritt man kan smøre på.. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 VM STARTER I MÅRRA; GURGLEGURLGEGURLGLE... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ja, på tide å fjerne alle kanaler som viser noe som helst fotball fra zappe-rekka på TV'n. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 tips til hvordan jeg kan slutte med og bite negler Bestem deg for det. Så enkelt er det. Jepp. Fungerte for meg da jeg var liek 6år, så burde går for deg også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 tips til hvordan jeg kan slutte med og bite negler Eller så fins det sånn som smaker dritt man kan smøre på.. Præhæ, det fikk jeg på neglene sånn at jeg sku slutte å sutte på tommelen, men jeg syntes ikke det smakte så ille, så jeg sutta mer. Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 me: are you mr. game? game: yes me: like, THE game? game: yes me: you just lost it. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ingen som vet hvordan man ser hvor mange innlegg man har skrevet i løpet av en dag? Lurer også på hvorfor noen navn vises i kursiv der hvor man ser alle som ser på tråden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Navnene i kursiv er folk som svarer i tråden akkurat når du ser. Altså at de har svar-boksen oppe. Endret 10. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Da står søss klar til å lage hestebiff Måtte bare stresse hjem sånn at jeg fikk kjøpt noen øl. Så når jeg kommer hjem igjen blir det et par kalde og film Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hvor ser jeg listen av toppposterne i dag? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Det er faktisk veldig godt. Og nærmest en nasjonalrett i Frankrike. Så et program på Travel Channel der to new zealandere som ikke kunne tenke seg å spise et så "vakkert og grasiøst dyr" noensinne, var hos et vertskap som ville servere dem hestekjøtt, rett og slett fordi det var en lokal delikatesse og noe man ikke burde gå glipp av pga fordommer. De sleit veldig med samvittigheten sin. Men kunne jo overtales med at det bare er i hodet deres, at de ser på hesten som et vakkert kjæledyr, mens franskmenn ser på det som en middagsrett og avler hester for å spise dem. De to skeptikerne klarte å trøkke i seg et par biter av biffen og måtte innrømme at det smakte helt greit, men klarte ikke å komme over at det var HEST de spiste. Akkurat som at kinesere ser på hunder og katter som matdyr, mens vi ser på dem som kjæledyr. Og i Ecuador er marsvin en nasjonalrett, der har de fleste et bur på kjøkkenet med et par marsvin som bare skal spises til middag. Endret 10. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Forresten, jeg fant det ut. Jeg er nr. 3 med mest innlegg i dag. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Forresten, jeg fant det ut. Jeg er nr. 3 med mest innlegg i dag. Nyskjerrig i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg