Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Dette blir en fin ferie......drittsystem realmad.gifrealmad.gifrealmad.gifrealmad.gif

regulativlønn: 9.070,00

trekk ordinær ferie: 10.465,38-

ferielønn: 3.265,00

BRUTTO UTBETALT: 1.869,62

Hvordan I helvette er det mulig? :@

Det er slik systemet fungerer. Fikk tilsvarende selv, bare forskjellige summer.

hva er det som gjør det slik ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt er fra Boys of Europe

Og bare drit i hva jeg skal :!:

Eyh, hvilket hotell er det dere bor på når du kommer til Hamar?

Aner ikke :!:

Tror ikke det er et hotell engang :ph34r:

Sender en sms med andressen når vi er fremme i morgen, det er hvertfall 10 min ifra svømmehallen ;)

Lenke til kommentar

Dette blir en fin ferie......drittsystem realmad.gifrealmad.gifrealmad.gifrealmad.gif

regulativlønn: 9.070,00

trekk ordinær ferie: 10.465,38-

ferielønn: 3.265,00

BRUTTO UTBETALT: 1.869,62

Hvordan I helvette er det mulig? :@

Det er slik systemet fungerer. Fikk tilsvarende selv, bare forskjellige summer.

hva er det som gjør det slik ?

De trekker mer enn regulativ lønn siden ferien som den trekker for varer lenger enn en arbeidsmåned.

Lenke til kommentar

Awww.... shit, hvorfor måtte jeg kommer for sent til eksamen (kom egentlig tidlig, men de var 15 min på forskudd)

Kan tro jeg ble stressa da læreren ringte meg :whistle:

Og når det i tillegg var interessante folk jeg ville snakke med (men ikke fikk snakket med) da jeg kom inn døra, så gjorde ikke det saken bedre :thumbdown:

På den positive siden så fikk jeg 4er i samfunnsøkonomi, et fag der vi ikke har lært noe i år egentlig. Var 2 av 6 som fikk toer.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Den lønnen min er ikke riktig ifølge dere da. jeg har tatt ut to dager fri hit til i år og tar ut 12dager fri i sommerferien. 8 av de dagene er ferie med lønn, resten er uten.

Jeg regnet litt på det og det ser ut som de har trukket lønn for 25 dager. dette må jeg faen meg rette opp i O_o

Lenke til kommentar

Den lønnen min er ikke riktig ifølge dere da. jeg har tatt ut to dager fri hit til i år og tar ut 12dager fri i sommerferien. 8 av de dagene er ferie med lønn, resten er uten.

Jeg regnet litt på det og det ser ut som de har trukket lønn for 25 dager. dette må jeg faen meg rette opp i O_o

Nå er jo det vanlig med 25 dager fri da (5 arbeidsuker) i året...

Lenke til kommentar

Hvor ser man hvor mange innlegg man selv har laget i løpet av dagen?

Vet ikke, men gratulerer med 1000 innlegg :w00t:

Ah, så det ikke. Takk. :tease:

tips til hvordan jeg kan slutte med og bite negler

Du slutter etterhvert, kan være dager, uker, måneder, år. Men du slutter til slutt.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

tips til hvordan jeg kan slutte med og bite negler

Du slutter etterhvert, kan være dager, uker, måneder, år. Men du slutter til slutt.

min far holder på enda og han er 50, begynner og bli et problem for min del, er snart på det innerste leddet av fingeren!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...