Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Var på en hyttetur en gang og en kompis gjemte seg bak et hjørne, så når jeg kom så hoppet han frem.

JEg tok og løftet han og løp med han inn i den første døra jeg fant :!:

Døra ble ødelagt og han lå resten av dagen på en sofa med ryggsmerter :(

Jeg skal aldri skremme deg :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fiser du når du blir skremt :!:

Gypsy: Har alltid lagt folk i bakken eller kastet de pga. høyden min og størrelsen, alltid hatt en stor frykt for og skade noen sikkelig med hendene.

Pga. et par episoder i livet mitt, så det ble en vane.

Og han dusten viste det, men sa alltid at han klarte og legge meg i bakken hvis det skjedde :!:

Forøvrig hadde jeg gjort det der med ei jente så hadde jeg fått sykt dårlig samvittighet :cry:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hallo, dere tar ikke poenget mitt. Dere kan ikke bruke det som et argument for at hester er ustabile. "Hvis dere kommer slik at hesten ikke ser dere i det hele tatt og skremmer den kan det være den angriper".

Dere kan bytte ut "hesten" med hvilket som helst dyr som er i stand til å forsvare seg på annen måte enn å løpe/svømme sin vei.

Ja, på mange måter er dyr mere stabile enn mange mennesker. Da dem reagerer etter innstinkt.. Så kan man litt heste eller hundepsykologi forstår man reaksjonsmønsteret.. :)

Lenke til kommentar

Dette blir en fin ferie......drittsystem realmad.gifrealmad.gifrealmad.gifrealmad.gif

regulativlønn: 9.070,00

trekk ordinær ferie: 10.465,38-

ferielønn: 3.265,00

BRUTTO UTBETALT: 1.869,62

Hvordan I helvette er det mulig? :@

Det er slik systemet fungerer. Fikk tilsvarende selv, bare forskjellige summer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...