Romis Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Jeg knuser alle i den This Love -Singstar Party Argh, again with the spotify links. Funker ikke Youtube? Husker også den sangen, gitt. Endret 10. juni 2010 av Romis Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Har blitt tråkket på selv, barbeint. Hadde et intenst hat mot den hesten resten av ferien. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Håhå, noen som husker den her? Nostalgi ! Singstar <3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Eplefe: Syns jeg ser det :!: "Vekk med deg ditt late faen" Selv om det høres jævlig vondt ut.... Yeah, å dytte 500kg hest av foten sin er ikke blant det gøyeste jeg har gjort. Argh, again with the spotify links. Funker ikke Youtube? Husker også den sangen, gitt. Vil du HA en jævla invite? Edit: Ellers kan du jo laste ned Spotify free. Er 20 timer spilletid der. Endret 10. juni 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Svrte lengre opp Romis :!: Innleggene kommer så fort her, når jeg hadde redigert så hadde det kommet 4 nye innlegg Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 jeg skulle klappe en hest engang. Den svarte med å trakke meg på tåa. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Argh, again with the spotify links. Funker ikke Youtube? Husker også den sangen, gitt. De fleste bruker Spotify Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 jeg blei hivi av en hest når jeg var liten men jeg hater de ikke uansett. er bare å pelle seg opp igjen Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 ]Unnskyld, hvordan hadde du planer om å komme deg direkte bak en hest uten at hesten så deg? Spesielt hvis du var inne i båsen dens. xD Døh'! Jeg er ninja. Du skulle bare visst hvor rå sneakyskills jeg har. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 jeg skulle klappe en hest engang. Den svarte med å trakke meg på tåa. Jeg husker jeg ''brøt'' meg inn på en gård, satt meg på en hest og hesten galloperte og løpte så fort den kunne og sparket meg av. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg irriterer meg over at jeg reagerer allergisk hver gang jeg nærmer meg en stall eller noen som nettopp har ridd. Jeg liker hester. De er vakre og majestetiske dyr, som smaker godt riktig tilberedt. Jeg var hestegal i 4 år og sur på mamma og pappa som ikke ville sponse ridetimer på meg. P Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 De fleste bruker Spotify Jeg bruker ikke Spotify. Jeg er for lat til å laste det ned/installere. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Døh'! Jeg er ninja. Du skulle bare visst hvor rå sneakyskills jeg har. Hunder er ustabile. Hvis de ikke ser, hører eller lukter deg komme og du tar på den direkte bakfra kan de bite. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg har blitt overfalt av en sjefer en gang, så det er jeg klar over. Flaks jeg fortsatt har ansikt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Det samme gjelder forsåvidt mennesker. Jeg albuet eksen min i nesen så den bristet når han skulle skremme meg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 haha jeg har lagt folk halvveis i bakken fordi jeg har skvetti av sånt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 De fleste bruker Spotify Jeg bruker ikke Spotify. Jeg er for lat til å laste det ned/installere. Jeg har Spotify, men bruker det veldig sjelden. Jeg har til og med ordna meg sånn at folk ikke bruker det når de er på fest hos meg, og heller bruker av all musikken jeg har på PCen. ^^ Døh'! Jeg er ninja. Du skulle bare visst hvor rå sneakyskills jeg har. Hunder er ustabile. Hvis de ikke ser, hører eller lukter deg komme og du tar på den direkte bakfra kan de bite. Been there, experienced that. Det samme gjelder gjess. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Var på en hyttetur en gang og en kompis gjemte seg bak et hjørne, så når jeg kom så hoppet han frem. JEg tok og løftet han og løp med han inn i den første døra jeg fant :!: Døra ble ødelagt og han lå resten av dagen på en sofa med ryggsmerter Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hallo, dere tar ikke poenget mitt. Dere kan ikke bruke det som et argument for at hester er ustabile. "Hvis dere kommer slik at hesten ikke ser dere i det hele tatt og skremmer den kan det være den angriper". Dere kan bytte ut "hesten" med hvilket som helst dyr som er i stand til å forsvare seg på annen måte enn å løpe/svømme sin vei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg dummer meg bare ut når folk skremmer meg. Hovedsaklig fordi jeg fiser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg