Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eplefe: Syns jeg ser det :!:

"Vekk med deg ditt late faen" :rofl:

Selv om det høres jævlig vondt ut....

Yeah, å dytte 500kg hest av foten sin er ikke blant det gøyeste jeg har gjort.

Argh, again with the spotify links. Funker ikke Youtube? Husker også den sangen, gitt. :thumbup:

Vil du HA en jævla invite?

Edit: Ellers kan du jo laste ned Spotify free. Er 20 timer spilletid der.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

jeg skulle klappe en hest engang. Den svarte med å trakke meg på tåa.

:cry:

Jeg husker jeg ''brøt'' meg inn på en gård, satt meg på en hest og hesten galloperte og løpte så fort den kunne og sparket meg av.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over at jeg reagerer allergisk hver gang jeg nærmer meg en stall eller noen som nettopp har ridd.

Jeg liker hester. De er vakre og majestetiske dyr, som smaker godt riktig tilberedt.

Jeg var hestegal i 4 år og sur på mamma og pappa som ikke ville sponse ridetimer på meg. P

Lenke til kommentar

De fleste bruker Spotify ;)

Jeg bruker ikke Spotify. Jeg er for lat til å laste det ned/installere.

Jeg har Spotify, men bruker det veldig sjelden. Jeg har til og med ordna meg sånn at folk ikke bruker det når de er på fest hos meg, og heller bruker av all musikken jeg har på PCen. ^^

Døh'! Jeg er ninja. Du skulle bare visst hvor rå sneakyskills jeg har. :ph34r:

Hunder er ustabile. Hvis de ikke ser, hører eller lukter deg komme og du tar på den direkte bakfra kan de bite.

Been there, experienced that. Det samme gjelder gjess.

Lenke til kommentar

Hallo, dere tar ikke poenget mitt. Dere kan ikke bruke det som et argument for at hester er ustabile. "Hvis dere kommer slik at hesten ikke ser dere i det hele tatt og skremmer den kan det være den angriper".

Dere kan bytte ut "hesten" med hvilket som helst dyr som er i stand til å forsvare seg på annen måte enn å løpe/svømme sin vei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...