Nopros Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Fisking er dørgende kjedelig, men det er litt gøy når man får fisk, syntes jeg. Problemet er at jeg nesten aldri får fisk. I tillegg har de meldt regn til i morgen. Yay. Fisking er da gøy! Regn er bare godt fiskevær. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Håhå, noen som husker den her? Nostalgi ! Har ikke Spotify. Youtube link? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 http://open.spotify.com/track/7HfSgLCGIC50ClPiJwcXGU Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Håhå, noen som husker den her? Nostalgi ! Lydforurensing kalles det for... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Håhå, noen som husker den her? Nostalgi ! Har ikke Spotify. Youtube link? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Håhå, noen som husker den her? Nostalgi ! Har ikke Spotify. Youtube link? Ah! Nostalgi! Husker jeg sang denne på det sangspillet på Playstation 2 for herrens år siden. Elsket den sangen, på den tiden. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Håhå, noen som husker den her? Nostalgi ! Jeg tar imot alle utfordringer på den sangen der på Singstar Norske Hits. Jeg knuser alle. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Håhå, noen som husker den her? Nostalgi ! Jævel, jeg hadde klart å glemme den. -_- Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Husker jeg hilste på hesten til ei jente en gang. Jeg sa jeg ikke liker dem fordi de er ustabile. "TULL!" sa a'. Det første hu så sa når vi kom inn i båsen var "Ikke gå bak henne så. Hun kan sparke.". Det er faktisk en myte at hester får noia om du går bak dem, de har nesten 360 graders synsvinkel. Eneste de ikke kan se er rett fremfor seg. Godt mulig. Vil ikke det gjelde rett bakenfor også? Mitt poeng var dog at hester er ustabile dyr. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Håhå, noen som husker den her? Nostalgi ! Jeg tar imot alle utfordringer på den sangen der på Singstar Norske Hits. Jeg knuser alle. Kom ikke singstar Norske hits for 6 år siden eller noe? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Husker jeg hilste på hesten til ei jente en gang. Jeg sa jeg ikke liker dem fordi de er ustabile. "TULL!" sa a'. Det første hu så sa når vi kom inn i båsen var "Ikke gå bak henne så. Hun kan sparke.". Det er faktisk en myte at hester får noia om du går bak dem, de har nesten 360 graders synsvinkel. Eneste de ikke kan se er rett fremfor seg. Dem har også en blindsone rett bak seg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Håhå, noen som husker den her? Nostalgi ! Jeg tar imot alle utfordringer på den sangen der på Singstar Norske Hits. Jeg knuser alle. Kom ikke singstar Norske hits for 6 år siden eller noe? Noe slikt. Hva med det? EDIT: 2005 Endret 10. juni 2010 av SnittLeif Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Da gidder jeg ikke mer! JEG STIKKER HJEM! Snakkes kjære godtfolk Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Håhå, noen som husker den her? Nostalgi ! Jeg tar imot alle utfordringer på den sangen der på Singstar Norske Hits. Jeg knuser alle. Kom ikke singstar Norske hits for 6 år siden eller noe? Noe slikt. Hva med det? Er det ikke på tide å skaffe seg nye singstar spill? Sikkert noen ordentlige barske sanger på de nyeste, hvis det i det hele tatt har kommet noen nye, da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Godt mulig. Vil ikke det gjelde rett bakenfor også? Mitt poeng var dog at hester er ustabile dyr. Unnskyld, hvordan hadde du planer om å komme deg direkte bak en hest uten at hesten så deg? Spesielt hvis du var inne i båsen dens. xDHar aldri blitt sparket, har derimot falt av og skadet ryggen min en gang, og blitt tråkket på av verdens lateste hest som ikke skjønte at den tråkket på meg så jeg måte dytte jævelen vekk med makt. Herregud, så vond foten min var. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hester spiser mennesker de, samme gjør vepser også Begge 2 er forøvrig ustabile så det holder.... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Håhå, noen som husker den her? Nostalgi ! Jeg tar imot alle utfordringer på den sangen der på Singstar Norske Hits. Jeg knuser alle. Kom ikke singstar Norske hits for 6 år siden eller noe? Noe slikt. Hva med det? EDIT: 2005 5 år siden, altså. Da var jeg bare en liten unge. Tenk at jeg faktisk kjøpte spill på den tiden. :!: Hester spiser mennesker de, samme gjør vepser også Begge 2 er forøvrig ustabile så det holder.... Beklager at jeg klikka på deg på Den Kalde Kafeen. Er jeg tilgitt? Endret 10. juni 2010 av Romis Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Eplefe: Syns jeg ser det :!: "Vekk med deg ditt late faen" Selv om det høres jævlig vondt ut.... Romis: Såklart Var ikke ment vondt, men skal tenke bedre over hvordan jeg ordlegger meg neste gang Så unnskyld fra meg også Endret 10. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg knuser alle i den This Love -Singstar Party Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg