Addan Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Fulgte ikke med på det sjæl ass. Men det var stas når Jan Teigen kom på scenen Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Fulgte ikke med på det sjæl ass. Men det var stas når Jan Teigen kom på scenen Så et lite glimt av ham. Så litt sliten ut i grunnen. Men men... Lenke til kommentar
Addan Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Fulgte ikke med på det sjæl ass. Men det var stas når Jan Teigen kom på scenen Så et lite glimt av ham. Så litt sliten ut i grunnen. Men men... Han ser helt jævlig ut, men han er fortsatt den norske kongen av MGP Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Faren min pleier å klage på at det var teit av Peter Jackson å animere Gollum når de bare kunne brukt Jan Teigen. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 bombe alarm på oljeplattfor jeg liker det ikke... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jepp. Håpte at trollet skulle vinne. Likte også Eastern Wind, ganske fin sang. Jeg er ikke et stort MGP fan, så den første delfinalen eller hva det heter, og finalen. Var ikke noe annet å se. Maria Haukaas Storeng, neitakk. Second that. Noen som i det hele tatt HUSKER den sangen? Og refrenget var jo ikke catchy en gang. Man hørte det nesten ikke. Oo Srsly,pliz. Ikke lat som! Vi vet alle at du elsker MGP! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Dumme Elkjop.no! De sa at telefonen min ble sendt den 8., men enda så står det bare at Posten har mottatt data om sending. Jeg, utålmodig? Neppe. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 bombe alarm på oljeplattfor jeg liker det ikke... Wut? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Wut? Det tar deg kanskje ett sekund å skrive "ap.no" for så å trykke på enter. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 bombe alarm på oljeplattfor jeg liker det ikke... Wut? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=507484 blir litt redd jeg Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 hva faen, er klokka bare 15:19? :O trodde den var sånn 19 elns.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Dumme Elkjop.no! De sa at telefonen min ble sendt den 8., men enda så står det bare at Posten har mottatt data om sending. Jeg, utålmodig? Neppe. Tja, når komplett sendte pakken min så kom det at pakken var i Oslo som første sporing(sandefjord var hoppet over) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 hva faen, er klokka bare 15:19? :Otrodde den var sånn 19 elns.. Er den så mye! Oo Nettop stått opp jeg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg er trøtt enda jeg Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg er trøtt enda jeg Samma her, men så stod jeg opp kvart over fem i morges. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=507484 blir litt redd jeg Åååå, hvorfor insisterer så mange på å henvise til den forferdelige ekskrementavisen når det finnes så mange overlegent bedre alternativer? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Dumme Elkjop.no! De sa at telefonen min ble sendt den 8., men enda så står det bare at Posten har mottatt data om sending. Jeg, utålmodig? Neppe. Den sendes fra sverige, derfor vil dette stå helt til mobilen ligger på omlastingssentral i oslo. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Åh, gud. *dø på seg* Ei gammel "venninne" (som forresten snakker til meg en gang i året, og det er på bursdagen sin ) logget på msn og har verdens styggeste bilde av seg selv noen sinne. :!: Jeg dør på meg. Endret 10. februar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Åååå, hvorfor insisterer så mange på å henvise til den forferdelige ekskrementavisen når det finnes så mange overlegent bedre alternativer?Fordi dagen er ikke det samme uten Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Fordi dagen er ikke det samme uten Hvis det er ment i positiv forstand må VG-lesere ha særdeles triste liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg