TheKims Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Sulten som fy. Lurer på om jeg skal gå opp til søster å se hva hun lager til middag i dag Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Sulten som fy. Lurer på om jeg skal gå opp til søster å se hva hun lager til middag i dag Kom middag hos hu mor på meg idag bare 10 mil hjem så... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Biler burde vært forbudt i alle byer egentlig. Gigantisk parkeringsplass på utsiden av byen, og biltomt midt i byen. Hadde vært så ufattelig mye bedre. Helt enig. Og siden Bergen har så lite sentrum så hadde det ikke vært noe problem. Det går til og med en fin-fin hovedvei gjennom fjellene. Og med nye bybanen er det ikke noe problem å komme seg inn til sentrum. Ikke engang for handikappede. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Er ikke så veldig kjent i Trondhjem, men jeg mener hele Bergen sentrum skulle ha hatt bilforbud. Kun kollektivtransport og varelevering skulle vært lov der Er utrolig nydelig å bare spasere rundt i sentrum. Det er faen deilig å vandre rundt i Bergen en søndag morgen klokken 7-8 om sommeren. Helt folketomt. Ingen biler, såvidt noen busser, ingen folk. Herlig. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Er ikke så veldig kjent i Trondhjem, men jeg mener hele Bergen sentrum skulle ha hatt bilforbud. Kun kollektivtransport og varelevering skulle vært lov der Er utrolig nydelig å bare spasere rundt i sentrum. De kunne gjort Trondhjem sentrum bilfritt også. Og kollektiv-fritt. Lagt alt utenfor byen. Et par av kryssene er helt håpløse, det er ikke noe sensor, det er tidsinnstilt, så du kan ende opp med å stå på rødt i 5-10 minutt i et folketomt kryss. Veldig irriterende når du har dårlig tid. Jeg ser på Trondhjem som en grå og trist by, selv om våren og om sommeren. Holder meg til Stavanger jeg. Selv om de aldri blir ferdig med å bygge nye rundkjøringer og grave opp gatene for å legge nye rør. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Det er faen deilig å vandre rundt i Bergen en søndag morgen klokken 7-8 om sommeren. Helt folketomt. Ingen biler, såvidt noen busser, ingen folk. Herlig. DET kan jeg tenke meg! Liker Bergen veldig mye, men den hadde vært MYE bedre om de klarte å fjerne bilene og rensket opp lille lungeren. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Rensingen av lille Lungeren håpre jeg dypt og inderlig de tar seg til snart, jeg friker ut når vannet fra fontenen spruter mot meg. Får lyst til å bade i desinfeksjonssprit. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Er så digg å drikke te samtidig som man spiser lollipop. Munnen vet ikke om den skal være kald eller varm Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hørte rykte om at de kanskje ville gjøre lille lungeren badevennelig. Det hadde i så fall vært genialt. Men samtidig er rørene som går mellom lille lungeren og store lungeren så gamle, og så skitne og så vanskelig å komme til (Går jo under hele busstasjonen ++) at det er kjempedyrt å fikse det. Samtidig kommer det til å lukte noe helt forferdelig i sentrum mens de renser (du fikk en smakebit av det i fjor, luktet møkk og faenskap i dagesvis) rørene. Kommunen leter etter gode løsninger, men for øyeblikket virker det som om de helle vil vente til i alle fall sommeren og turistsesongen er over før de prøver seg på nytt. Håper de får det til. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10008528 Syns det er så lol at så å si alle bevisene eller "nøkkel fakta" som kongolesere har fremvist er blitt motbevist i retten flere ganger, så står de fortsatt på sitt og dikter ting opp for å dømme. Lættis. Greit nok så har de to gjort litt shady business, men "spionasje, drapsforsøk, væpnet ran" ? I laugh in your general direction. http://pointingatcongo.com/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10008528 Syns det er så lol at så å si alle bevisene eller "nøkkel fakta" som kongolesere har fremvist er blitt motbevist i retten flere ganger, så står de fortsatt på sitt og dikter ting opp for å dømme. Lættis. Greit nok så har de to gjort litt shady business, men "spionasje, drapsforsøk, væpnet ran" ? I laugh in your general direction. http://pointingatcongo.com/ Nå er jo ikke akkurat rettsystemet i apekattland særlig imponerende der... Solgt og omlakkert bilen sjåføren ble skutt i, kastet ut av de midlertidig rettslokalene fordi en tulling skal ha konsert der... Men såklart, de vil jo melke dette så mye som bare mulig, for penger liker de. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 For meg er disse Kongo folkene bare idioter. 2,8 milliarder!? WTF? Samt bare rene anklagelser. De har ingen bevis på spionasje, mord, eller væpnet ran. Alt er bare bullshit. Eneste disse Kongo nekene vil ha er penger. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Spionanklagene er frafalt. De skjønte at Norge ikke kom til å cashe ut. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Ahaha! De er så jævla utspekulerte. Endret 10. juni 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Sulten som fy. Lurer på om jeg skal gå opp til søster å se hva hun lager til middag i dag Skulle ikke du spise hest? Eller du tulla kansje. Eller så var det noen andre som skrev det. Eller så har jeg innbilt meg at jeg leste det. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Er det ikke på tide at jeg får DNFK stengt igjen, alt for lenge siden sist:P Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Kanskje du har hørt på Øystein Sunde? Hest er best som pålegg Er det ikke på tide at jeg får DNFK stengt igjen, alt for lenge siden sist:P og du klager over at du er singel? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jøss, hva er det det snakkes om her, da? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 hest er jo godt helst på brødskiva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg