Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du lapp1 Hjulpus?

Ikke enda, jobber med saken.

God dag! Grattis med lappen, btw - ryktet går..!

Elsker å finne igjen lokalfolk på internett :D

Takk takk :) Du da? Fått kjørt mye siden ombygginga?

Ja, kjørt masse - får dog aldri kjørt nok. Elsker bilen min :love:

Lenke til kommentar

Faen feite folk altså! Blir rett og slett irritert

Hihi, hva har de gjort?

Jeg irriterer meg mest over feite folk som klager på at de er feit, men trøster seg med sjokolade, potetgull og hva enn de finner. Litt som mamma (sorry, mamma :<).

Lenke til kommentar

Faen feite folk altså! Blir rett og slett irritert

Hihi, hva har de gjort?

Jeg irriterer meg mest over feite folk som klager på at de er feit, men trøster seg med sjokolade, potetgull og hva enn de finner. Litt som mamma (sorry, mamma :<).

Ja det er slike jeg irriterer meg over. Og når jeg mener feite folk, mener jeg ikke de som er store generelt, men de som bare trykker i seg usunn mat og ødelegger for seg selv.

Lenke til kommentar

Ja, har fått beskjed om å skru av musikk selv, og har jeg skrudd av musikk så vil de fortsatt ha bekreftelse fra meg om at jeg har slått den av, bare fordi jeg har på headsettet under take off og landing så betyr ikke det nødvendigvis at jeg har på musikk.

Lenke til kommentar

Præhæ, her blir jeg mast på om å komme på skolen, jeg kommer, og har nada å gjøre og ingen har noe jeg kan gjøre heller.

Så prøver jeg å få tak i gruppa mi for event-avviklinga, men nei, ingen å få tak i der heller.

For alt jeg vet, har alle stikki til Trondhjem og Bergen. :p

Lenke til kommentar

Ja, kjørt masse - får dog aldri kjørt nok. Elsker bilen min :love:

Det skjønner jeg godt, sykt fin bil :D

Hihi, takk. Sett på den? Du får tusle innom en dag så kan du få prøvekjøre :D

Ja, det hadde vært konge, blitt lenge sia sist, skulle gjerne sett hvordan det gikk på den kanten av Torød :)

Lenke til kommentar

Selvfølgelig har de det :p

Vel, jeg kan forstå Bergen, til tross for farene ved å kjøre rundt ved Bryggen, men teknisk sett skal man nå uansett bare gå der, evt. sitte og drikke pils og bare gå til og fra (er nå det jeg husker av Bergen i alle fall, noen år siden sist jeg var der), men Trondhjem? WTF?!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...