Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smurfelurf: Må nok tilbake til Vaasa for å fortsette med studiene. :| Enn du? Er du ferdig eller har du ennå litt igjen?

Skulle ikke du flytte tilbake til Norge og studere her, evt. til Sverige elns? :p

Jeg burde vært ferdig, men blir selvfølgelig igjen et år for å ta opp noen eksamener og en bachelor. :p

Lenke til kommentar

Datasmurf: Har du ikke fulgt med? Jeg har jo akkurat tilbringt et år i Sverige. :) Nå må jeg til Finland for å gjøre meg ferdig med den siste delen av programmet mitt, så det tar nok 1-1.5 år til jeg har min bachelorgrad. :p Begynner å bli så lei av å bo i utlandet, så det kan godt hende man flytter til Norge etter studiene er ferdig.

Lenke til kommentar

Ah, jeg trodde kanskje du hadde vært der, men var ikke helt sikker. :p

Du skal tilbake til Finland ja, I see, yes, I see.

Regner med det er ett år til jeg har min. Om alt går som planlagt that is.

Ta med deg dama og flytt til Trondhjem, så kan man møtes når jeg er hjemme og besøker familien, planene mine er å forlate soddspannet Trøndelag og dra til Stavanger når jeg har bacheloren min.

Begynne å jobbe i en bokhandel eller ei bruktsjappe eller noe, mens jeg studerer noe som gjør at jeg kan få en ordentlig jobb. (Mao., ikke multimedie-relatert.)

Hvor har det blitt av solen som har vært her de siste morgnene?

Den er i Trøndelag. :D

Lenke til kommentar

Datasmurf: Haha. Ja, befinner meg faktisk i Finland nå, men setter kurs mot Norge på tirsdag. :)

Ett år går fort, så du har nok bacheloren din før du vet ordet av det.

Skal til Oslo en tur i august, faktisk. Bestilte flybillett og hotellrom i går. Det gleder jeg meg til. Har ikke fått sett hovedstaden siden en gang på 90-tallet.

Lenke til kommentar

Hvor har det blitt av solen som har vært her de siste morgnene?

Den er i Trøndelag. :D

Hvem har sagt at dere fikk ta den?

Ingen, vi flippa en finger til dere i sør og tok den for oss selv. Jeg trenger f.eks. noen nye fregner i ansiktet og litt mer farge på underarmene og leggene.

Samt at jeg følte for å sitte ute lettkledd å drikke og å røyke hele dagen i stedet for å sitte inne og hore på forum.

Nå til noe langt viktigere.

Fedora eller caps?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...