Slimda Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Nei, jeg tror jeg stikker til Gamle Major på majorstua. Trenger litt "pause" fra kontoret mitt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 W00t.. så fint at jeg ikke skal på fisketur da men kanskje Sputnik konsert Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) W00t.. så fint at jeg ikke skal på fisketur da Edit: men kanskje Sputnik konsert Endret 10. juni 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg holdt faktisk på å bruke det bildet som avatar i går, Mikkel. Søkte bare "2 is" på google bilder, sant? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Petter, siden det er nest siste skoledag, kan dere ikke slå av Facebook-blokkeringen? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg holdt faktisk på å bruke det bildet som avatar i går, Mikkel. Søkte bare "2 is" på google bilder, sant? Søkte på lolipop is og shoppa Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Petter, siden det er nest siste skoledag, kan dere ikke slå av Facebook-blokkeringen? Viste ikke at face var blokket en gang jeg, men nei. Ikke vi som gjør det *Sett inn masse dritt om fylket* Jeg holdt faktisk på å bruke det bildet som avatar i går, Mikkel. Søkte bare "2 is" på google bilder, sant? er jo 2 is som er win vettu! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Petter, siden det er nest siste skoledag, kan dere ikke slå av Facebook-blokkeringen? Viste ikke at face var blokket en gang jeg, men nei. Ikke vi som gjør det *Sett inn masse dritt om fylket* Sikker? Lærerene har sagt at de fikk Perry til å blokke det i vårt klasserom, siden vi alltid satt på facebook i timen Endret 10. juni 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Petter, siden det er nest siste skoledag, kan dere ikke slå av Facebook-blokkeringen? Viste ikke at face var blokket en gang jeg, men nei. Ikke vi som gjør det *Sett inn masse dritt om fylket* Sikker? Lærerene har sagt at de fikk Perry til å blokke det i vårt klasserom, siden vi alltid satt på facebook i timen Ja jeg er sikker Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg holdt faktisk på å bruke det bildet som avatar i går, Mikkel. Søkte bare "2 is" på google bilder, sant? Søkte på lolipop is og shoppa Ah. My bad. Jeg søkte "to is". Ligner en hel del på avataren. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ja jeg er sikker Ok. Før klarte vi å lure systemet ved å gå inn på https://www.facebook.com/, men det funker visst ikke lenger Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Er flere måter dere kan lure systemet på, ikke at jeg vil si de her... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Er flere måter dere kan lure systemet på, ikke at jeg vil si de her... TELL ME!! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 SSH tunneling eller proxy? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Alle proxy sites er blokkert. Edit: Hva er SSH tunneling? Endret 10. juni 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Du browser "igjennom" en annen maskin, som hjemmepcen din. Dermed forutsetter det at du har et stk. pc på en annen tilkobling riktignok. Jeg er bare glad de ikke har noenting stengt på skolen vår jeg, så har aldri faktisk prøvd det i praksis. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Good day! IT har helt sikkert satt opp en proxy der alt er lov. ALLE IT-avdelinger har en slik. Bare søtsnakk med IT-avdelingen og fisk til deg adressen ^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Good day! IT har helt sikkert satt opp en proxy der alt er lov. ALLE IT-avdelinger har en slik. Bare søtsnakk med IT-avdelingen og fisk til deg adressen ^^ Nei det har vi ikke Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Har vært slik på de fleste steder jeg har vært innom i alle fall.. Kanskje ikke så enkelt på skoler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg