Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Swell er sånn mongo spill der du må inn og kikke i kildekoden og kjøre dekrypteringsalgoritmer og anna tøv for finne cluet til neste level.

Herregud, ikke noe for meg mao :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Egil: Hei! Går bra her. Flytta fra Sverige på mandag, og befinner meg nå i Finland. Drar til Norge på tirsdag. :) Hvordan går det med den karen?

Begynner sånn smått å flytte til Trondheim på Fredag. Vet enda ikke om jeg får jobb eller om det blir skole der. I verste fall får jeg søke jobb hos NAV. Men det får bli som siste utvei.

Lenke til kommentar

Håper alle som gir plusser i forumkafeen, telletråder osv får seg en ørefik eller et solid knips på ballene i dagene som kommer. Formålet burde være å fremme gjennomførte kvalitetsinnlegg, ikke "hei yo, skjera bahera i vera? forumtreff hos jeffeleffe1996_aka1337elite.comshitt i måra azz, gief pluss for insjen"

Tragisk, rett å slett.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Håper alle som gir plusser i forumkafeen, telletråder osv får seg en ørefik eller et solid knips på ballene i dagene som kommer. Formålet burde være å fremme gjennomførte kvalitetsinnlegg, ikke "hei yo, skjera bahera i vera? forumtreff hos jeffeleffe1996_aka1337elite.comshitt i måra azz, gief pluss for insjen"

Tragisk, rett å slett.

Plutselig så skjønte jeg alvoret her nå, takk Game!

Lenke til kommentar

Det med plussing har blitt litt bedre i det siste synes jeg. Jo færre som blir gitt, mer seriøst blir det.

Det er bare å bla noen hundre sider tilbake i DNFK, når add.png ble introdusert. Plusser over alt.

Lenke til kommentar

Jeg også kaller handling for shopping. Shopping er jo shopping, uansett hva man handler mener nå jeg :p

Flink pike. :D

Swell er sånn mongo spill der du må inn og kikke i kildekoden og kjøre dekrypteringsalgoritmer og anna tøv for finne cluet til neste level.

Så ille er det da ikke. Det kan være frustrerende veldig ofte når man står fast, men det er ganske basic, og vi har en flott tråd her på forumet starta av peniskake om det også, for hjelp. ^^

Egil: Hei! Går bra her. Flytta fra Sverige på mandag, og befinner meg nå i Finland. Drar til Norge på tirsdag. :) Hvordan går det med den karen?

Begynner sånn smått å flytte til Trondheim på Fredag. Vet enda ikke om jeg får jobb eller om det blir skole der. I verste fall får jeg søke jobb hos NAV. Men det får bli som siste utvei.

Party? :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Mest sannsynligvis ikke Smurf. Jeg skyr sosiale sammenkomster av den typen med mindre det er en liten gjeng jeg kjenner. Heldigvis har terapien hjulpet meg såpass at jeg nå kan bevege meg ut på gaten uten problemer nå da =)

Lenke til kommentar

Plutselig så skjønte jeg alvoret her nå, takk Game!

Forventet ikke stort bedre enn et ironisk svar fra en som syntes han er "kul" som "henger" i dnfk og er kjendis her. Wow, nå ble jeg eid bigtime .

2_duplo_lego_bricks.jpg

Ironisk? Jeg mente det jo. Jeg eide deg på ingen måte, du sa jo et jævlig godt poeng, og jeg er enig med deg. Er det forbudt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Trenger bare oss to. ;D

Hehe.. Men hadde vært morsomt å vågd seg på et eventuelt forumtreff neste gang det er i Bartebyen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...