kanin333 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg klarte ikke skrive meldinger med den, så bytta tilbake til den gamle Noen sony ericsson-mobiler dere anbefaler? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Et forholds bakside kom nå i kveld... Dama fikk besøk av to venninder og to stykk Twilightfilmer... Prøver desperat å få tak i en kompis som jeg kan gå tur med, slik at jeg forhåpentligvis slipper å gå alene. Det er jo bare bra da, jenter blir jævelig kåte og kosete etter en Twilight film. Nå du har sjansen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Et forholds bakside kom nå i kveld... Dama fikk besøk av to venninder og to stykk Twilightfilmer... Prøver desperat å få tak i en kompis som jeg kan gå tur med, slik at jeg forhåpentligvis slipper å gå alene. Det er jo bare bra da, jenter blir jævelig kåte og kosete etter en Twilight film. Nå du har sjansen La meg dra deg ut av den american-teen-movien som du sitter og og rope til deg at det kommer aldri i verden til å hende i den virkelige verden Det blir nok helst en spasertur med kameraet rundt om i byen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hei Sidious. Hvordan går det så i nabolandet? Eller er du tilbake i Noreg nå? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Har 2 stk søkkvåte boarder collier som sitter å ser stygt på meg Tror ikke de likte å dusje :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Faen, jeg må stå opp kl 0345 i natt. Hvorfor? Skal endelig bort fra Trøndelag. Heim te ho mor. Du liker tanken på å forlate soddspannet du også, altså? Jeg drar riktignok ikke før i juli, men åh ... Skjer ikke fort nok! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10001450 Stakkars bileier. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Egil: Hei! Går bra her. Flytta fra Sverige på mandag, og befinner meg nå i Finland. Drar til Norge på tirsdag. Hvordan går det med den karen? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Du liker tanken på å forlate soddspannet du også, altså? Jeg drar riktignok ikke før i juli, men åh ... Skjer ikke fort nok! Tja, glad i sodd jeg Vil bort fra evig dag. Need sleep. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Har akkurat spist Fjorland kjøttboller og dobbel cheese burger. Jeg er ganske mett akkurat nå. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Bacon gull, brus og Mythbusters FTW Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Går mythbusters nå? Edit: Visst **** er det det. Endret 9. juni 2010 av Romis Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Du liker tanken på å forlate soddspannet du også, altså? Jeg drar riktignok ikke før i juli, men åh ... Skjer ikke fort nok! Tja, glad i sodd jeg Vil bort fra evig dag. Need sleep. Ha ha, jeg er ikke. Det er ille nok hjemmelaget, kan ikke engang tenke meg hvordan det er på plastbøtte. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Plastbøttesodd er digg! Nå har jeg grilla, spist is og vært ute i sola Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Når jeg fikk første lønning fra jobben idag så ser jeg hvor chill jobben min er Takk Gud for jobb og penger Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Takk Gud for feriepenger. Selv om det meste er snart borte. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Ble akkurat ringt opp av norsk læreren min, som er sykemeldt pga noe hjertegreier, tror dere ikke faen meg at jeg får tre 5'ere i de forskjellige norsk fagene! Hover inn med gode karrakterer i år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg