Datasmurf Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Pengemessig er det en sugen dag som hver dag som ikke er dagen stipendet kommer, men ellers har den vært grei. Jeg kom meg opp etter 3-4 timer søvn, har kjøpt meg et par esker og noen søppelposer og mer gaffa til pakkinga, samt at jeg har sola utenfor og store planer om å gå og sette meg der ute igjen. ^^ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 HVorfor er ikke youtube filmen min ferdig "behandlet" etter 3 timer? .. "Opplastet (behandler, vent litt)" 500mb fil Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 har nå hatt en helt ok dag i dag. våkna relativt uthvilt, jobba på skolen med eksamen som skal være ferdig på fredag og jeg er 99% ferdig nå. var også ute å gikk en tur i sta bare for å gjøre noe annet enn å sitte på rævva. slutta å regne har det gjort å. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Dagen forbedrer seg da, skal på kamp med gutta og deretter kjøre mitt eget ''kampopplegg'' med Maria Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Kanskje en mystisk youtube-kommite må kikke på snutten din for å sikre at den ikke bryter noen copyrights? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Nå har jeg og to kompiser spilt Beatles Rock Band i flere timer i strekk. Er jo så utrolig gøy å stå der med kamerater og brøle "BACK IN THE US BACK IN THE USSR!" for full hals! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Vi tør bare å spille instrumenter når vi spiller RB/GH. Ingen som tør å synge. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 .. som utrolig nok er dårligere enn den gamle. Har ny selv, jeg! And I likes it! Vi tør bare å spille instrumenter når vi spiller RB/GH. Ingen som tør å synge. Pyser. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Penger har jeg lite av. Men sola skinner og sommern sier hei! Så denne dagen er og har alltid vært bra Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg har faktisk ikke hørt noen flyalarm i dag, jeg. Skummelt. Skal det være flyalarm i alle byer? Har ikke hørt noe selv. Her var både flyalarm og brannalarm under eksamen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 hva i helvette. kom en dansk jævel av en lisenskar å banka på døra mi. ikke faen om jeg skal betale tvlisens ellerno sånt. snakka bare uforståelig norsk, også lukka jeg døra. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 haha skulle gjort det på duden Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Ah, gamle Mortal Kombat. Moro spill Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 M har tapt seg enormt de siste 2 årene . Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg abonerer lengre. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 M har tapt seg enormt de siste 2 årene . Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg abonerer lengre. Veit. M består stort sett av internvitser og dårlige tulletegninger. Synd, serien var veldig bra da den først fikk eget blad. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 de siste 2 årene har alt som har vært av M i bladet kun vært "M Klassikere". Altså. Jeg leste den stripa der for 4 blad siden. Why the hell would i want to read it again? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Bah. Har to tullinger på Facebook som har Posten sitt nummer på facebook. Det er da syncet til mobilen min, så når jeg får melding fra posten, dukker deres navn opp. Nå må jeg finne ut hvordan jeg fjerner akkurat de to... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg