Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

De tester jo alarmene så ofte at den dagen russerne virkelig kommer, blir vi bare sittende på ræva og se på Frokost-Tv selv om bombene smeller aldri så mye utenfor.

" Ro dæ ne kjærring, dæm bere tæsta me ækstra lyda i dag. Hent æn øl te mæ! "

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at skolen her har ikke har blitt stengt jeg. Det er mat i gangene, toalettene ser helt jævlige ut, det lukter dritt, og på den ene skolen er det faktisk observert mus.

Mange av lærerne nekter faktisk å undervise der, men hvis vi elevene sier noe, nei da får vi det bare tilbake, for det er elevene som griser til skolen.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Skjønner ikke helt poenget med flyalarmen. Greit at de tester de hele tia, men hadde det ikke vært en test hadde jeg ikke merka forskjellen og jeg har ikke peiling hva den skal brukes mot uansett. Fin vekkerklokke hvertfall.

Lenke til kommentar

Nei, det gjør det ikke, men rektor går jo liksom ut i avisa og sier at alle på hele skolen går å gjør hærverk o.l.

Hvilket er litt morsomt, fordi det er faktisk første gangen vi har sett henne på 3 år tror jeg.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Skjønner ikke helt poenget med flyalarmen. Greit at de tester de hele tia, men hadde det ikke vært en test hadde jeg ikke merka forskjellen og jeg har ikke peiling hva den skal brukes mot uansett. Fin vekkerklokke hvertfall.

Jeg hørte den også. Tenker automatisk at nå blir vi bombet og ender opp som byen hiroshima.. :s

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...