Christiαno Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Det var flyalarm i Oslo iallefall, jeg forventa selvfølgelig ingenting og ble vettskremt. :!: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Samme her. Skvatt som faen når helvetes bråket starta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 De tester jo alarmene så ofte at den dagen russerne virkelig kommer, blir vi bare sittende på ræva og se på Frokost-Tv selv om bombene smeller aldri så mye utenfor. " Ro dæ ne kjærring, dæm bere tæsta me ækstra lyda i dag. Hent æn øl te mæ! " Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg er midt inne i et bygg, så hører ikke en dritt Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Det er jødene som angriper, ta det med ro! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Det er jødene som angriper, ta det med ro! Ikke verre, nei. Da er det bare å gi gass så er vi trygge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Det er jødene som angriper, ta det med ro! Ikke verre, nei. Da er det bare å gi gass så er vi trygge. :!: http://trommelyd.no/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Test av flyalarm. Vekte de eneste folka som er igjen her visstnok. Gikk ut for å trekke frisk luft da den begynte og folk poppa ut fra dører og vinduer overalt rundt her og lurte på hva faen. Wat? Er du på Steinkjer nå ? Yeah. Hva med deg? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Skjønner ikke at skolen her har ikke har blitt stengt jeg. Det er mat i gangene, toalettene ser helt jævlige ut, det lukter dritt, og på den ene skolen er det faktisk observert mus. Mange av lærerne nekter faktisk å undervise der, men hvis vi elevene sier noe, nei da får vi det bare tilbake, for det er elevene som griser til skolen. Endret 9. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 for det er elevene som griser til skolen. Vel, søppla dukker vel ikke opp av seg selv, gjør den det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Skjønner ikke helt poenget med flyalarmen. Greit at de tester de hele tia, men hadde det ikke vært en test hadde jeg ikke merka forskjellen og jeg har ikke peiling hva den skal brukes mot uansett. Fin vekkerklokke hvertfall. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Nei, det gjør det ikke, men rektor går jo liksom ut i avisa og sier at alle på hele skolen går å gjør hærverk o.l. Hvilket er litt morsomt, fordi det er faktisk første gangen vi har sett henne på 3 år tror jeg. Endret 9. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Til helvete med Swell! >< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Fin vekkerklokke hvertfall. Grusom for de som jobber nattevakt.. =/ Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Nei, det gjør det ikke, men rektor går jo liksom ut i avisa og sier at alle på hele skolen går å gjør hærverk o.l. Hvilket er litt morsomt, fordi det er faktisk første gangen vi har sett henne på 3 år tror jeg. DET er jeg enig i er bullshit. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Skjønner ikke helt poenget med flyalarmen. Greit at de tester de hele tia, men hadde det ikke vært en test hadde jeg ikke merka forskjellen og jeg har ikke peiling hva den skal brukes mot uansett. Fin vekkerklokke hvertfall. Jeg hørte den også. Tenker automatisk at nå blir vi bombet og ender opp som byen hiroshima.. :s Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg har faktisk ikke hørt noen flyalarm i dag, jeg. Skummelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg