Suburbian Hero Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 *går ut i skogen og sparker til trær for å føle sin unge kropp* Aha, det ble litt pervo. Jeg mente føle kroppen sin i den forstand i at musklene virkelig funker... Faen, skit i det. Det blir uansett feil... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Tror ikke noe du sier kan skremme oss . Blitt mer og mer tolerant ovenfor diverse internettfenomen uansett. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg er ikke gammel. Din...din.. Argh, jeg kan jo ikke ta igjen uten å høres pedofil-ekkel ut. I win again. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 *går ut i skogen og sparker til trær for å føle sin unge kropp* Aha, det ble litt pervo. Jeg mente føle kroppen sin i den forstand i at musklene virkelig funker... Faen, skit i det. Det blir uansett feil... Din dendrofile jævel. Dro du på fest her om dagen forresten? I win again. U nevarh win! I has alredy won... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Er jeg den yngste her, eller? Ikke når det kommer til mental alder. Da er NgZ yngre. Trust me. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Tror ikke noe du sier kan skremme oss . Blitt mer og mer tolerant ovenfor diverse internettfenomen uansett. Hvem, jeg? Jeg vet at det trengs mer krutt til det... internett er et sykt sted. Det var bare en veldig elendig spøk... NgZ: Fest? - Nei, er inne i kjærlighetssorg-linende sak, så humøret er på bunn. Jeg er et eneste sorgelig syn for tiden... Endret 10. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 U nevarh win! I has alredy won... Hah. In your dreams. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ikke når det kommer til mental alder. Da er NgZ yngre. Trust me. Wee. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Noen her som kan forklare hvordan denderofili funker i praksis? Er redd for å få fliser... Hvor er Bundy og Lars? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Fest? - Nei, er inne i kjærlighetssorg-linende sak, så humøret er på bunn. Jeg er et eneste sorgelig syn for tiden... Det er jo derfor du må komme deg ut og oppdage at livet ikke er så fælt som du prøver å fortelle deg selv at det er. Hah. In your dreams. Jeg har jo vunnet. Deg. Min mentale alder er forresten akkurat passe. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Noen her som kan forklare hvordan denderofili funker i praksis? Er redd for å få fliser... Hvor er Bundy og Lars? Blomsten og bien får igjen en ny betydning! Drill, glidemiddel og kondom Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Det er jo derfor du må komme deg ut og oppdage at livet ikke er så fælt som du prøver å fortelle deg selv at det er. Jeg vet det, men hjertet nekter meg det. Det er en person jeg ikke tør møte på, men i vinterferien er h*n borte så da satser jeg på mer sosialisering... Chokke: :!: *Se for seg random person gjøre ting med et tre* :!: Når jeg tenker over det, så må det være en helsikkes jobb å ha den fetisjen... Alt slitet, og forberedelsene. Glad jeg er noenlunde unormal... Endret 10. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Noen her som kan forklare hvordan denderofili funker i praksis? Er redd for å få fliser... Hvor er Bundy og Lars? Tja, vil tippe trang sprekk i et tre + glidemiddel blir en helaften for de som tenner på sånt. Ellers har jo jenter som kjent et hull som sikkert kan fylles av en grenstump. Husk kondom, så man ikke får en kvae-ejakulasjon i seg Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Regnes det som nekrofili hvis en dendrofil kvinne kapper noen greiner av et tre, og tar dem med seg hjem for en ... Hyrdestund? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Regnes det som nekrofili hvis en dendrofil kvinne kapper noen greiner av et tre, og tar dem med seg hjem for en ... Hyrdestund?Neida, det kalles hjemmespikkede dildoer. Nå skal det legges til at dendrofile visstnok forelsker se i trær, og da vil de vel ikke kappe grener av det. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 God morn! Snakker vi om dendrofili og nekrofili? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Regnes det som nekrofili hvis en dendrofil kvinne kapper noen greiner av et tre, og tar dem med seg hjem for en ... Hyrdestund? Det der var et helsikkes godt sprøsmål, egentlig Det er vel opp til dyrevernerene å spørre seg om dette... clvn: Sånne ting kan bli fort... eh, klissete... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Regnes det som nekrofili hvis en dendrofil kvinne kapper noen greiner av et tre, og tar dem med seg hjem for en ... Hyrdestund?Neida, det kalles hjemmespikkede dildoer. Nå skal det legges til at dendrofile visstnok forelsker se i trær, og da vil de vel ikke kappe grener av det. Forskjell på ektefølt forelskelse og korte, erotiske eventyr, vet du. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Her lukter det vaffler gitt, snille sjefene som steker vaffler den siste søndagen i hver tur Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg kan nesten ikke fatte at det går ann å forelske seg i et tre. Hva hvis man vil leve med det? En del problemstillinger finnes i dette her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg